Michaela Sklenářová převezme po Pavlu Jínovi pozici tiskové mluvčí českého
zastoupení automobilky Škoda Auto. Pavel Jína bude ve své nové roli zodpovědný za celosvětovou komunikaci prodejních a
finančních výsledků či aktivit společnosti na mezinárodních trzích.
Michaela Sklenářová přebírá v rámci českého zastoupení automobilky Škoda Auto zodpovědnost za komunikační aktivity na domácím trhu. Střídá
tak Pavla Jínu, který přebírá v oddělení Komunikace podniku pozici tiskového mluvčí se
zodpovědností za celosvětovou komunikaci prodejních a finančních výsledků, aktivit na
mezinárodních trzích a také globálních sponzoringových aktivit Škoda Auto.
Michaela Sklenářová, která má magisterský titul v oboru Mediální studia z Metropolitní
univerzity Praha, působila od roku 2018 v agenturním prostředí na pozici project executive
pro projekty Komunikace produktu Škoda Auto. Od loňského roku zastávala pozici
produktové tiskové mluvčí Škoda Auto, přičemž měla na starosti celosvětovou komunikaci
modelů Fabia, Kamiq a Scala. Ve své nové funkci bude zodpovědná za komunikaci značky
Škoda na českém trhu.
Pavel Jína, který vystudoval žurnalistiku na Univerzitě Karlově v Praze, působí ve Škoda Auto
od roku 2017. V mladoboleslavské automobilce začínal v oddělení Komunikace produktu, kde
zodpovídal jako tiskový mluvčí za celosvětovou komunikaci vybraných modelů. Od listopadu
2019 působil jako mluvčí českého zastoupení. Za rok 2022 získal ocenění Nejlepší mluvčí
soukromého sektoru. Nově bude mít na starosti celosvětovou komunikaci prodejních
a finančních výsledků, aktivit na mezinárodních trzích včetně Indie či asijských trhů a také
globálních sponzoringových aktivit. Nadále je komunikačně zodpovědný i za téma
gigafactory.
(tz)