INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Michaela Sklenarova 78079733Michaela Sklenářová převezme po Pavlu Jínovi pozici tiskové mluvčí českého
zastoupení automobilky Škoda Auto. Pavel Jína bude ve své nové roli zodpovědný za celosvětovou komunikaci prodejních a
finančních výsledků či aktivit společnosti na mezinárodních trzích.

Michaela Sklenářová přebírá v rámci českého zastoupení automobilky Škoda Auto zodpovědnost za komunikační aktivity na domácím trhu. Střídá
tak Pavla Jínu, který přebírá v oddělení Komunikace podniku pozici tiskového mluvčí se
zodpovědností za celosvětovou komunikaci prodejních a finančních výsledků, aktivit na
mezinárodních trzích a také globálních sponzoringových aktivit Škoda Auto.
Michaela Sklenářová, která má magisterský titul v oboru Mediální studia z Metropolitní
univerzity Praha, působila od roku 2018 v agenturním prostředí na pozici project executive
pro projekty Komunikace produktu Škoda Auto. Od loňského roku zastávala pozici
produktové tiskové mluvčí Škoda Auto, přičemž měla na starosti celosvětovou komunikaci
modelů Fabia, Kamiq a Scala. Ve své nové funkci bude zodpovědná za komunikaci značky
Škoda na českém trhu.

Pavel Jína, který vystudoval žurnalistiku na Univerzitě Karlově v Praze, působí ve Škoda Auto
od roku 2017. V mladoboleslavské automobilce začínal v oddělení Komunikace produktu, kde
zodpovídal jako tiskový mluvčí za celosvětovou komunikaci vybraných modelů. Od listopadu
2019 působil jako mluvčí českého zastoupení. Za rok 2022 získal ocenění Nejlepší mluvčí
soukromého sektoru. Nově bude mít na starosti celosvětovou komunikaci prodejních
a finančních výsledků, aktivit na mezinárodních trzích včetně Indie či asijských trhů a také
globálních sponzoringových aktivit. Nadále je komunikačně zodpovědný i za téma
gigafactory.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3