INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Michaela Sklenarova 78079733Michaela Sklenářová převezme po Pavlu Jínovi pozici tiskové mluvčí českého
zastoupení automobilky Škoda Auto. Pavel Jína bude ve své nové roli zodpovědný za celosvětovou komunikaci prodejních a
finančních výsledků či aktivit společnosti na mezinárodních trzích.

Michaela Sklenářová přebírá v rámci českého zastoupení automobilky Škoda Auto zodpovědnost za komunikační aktivity na domácím trhu. Střídá
tak Pavla Jínu, který přebírá v oddělení Komunikace podniku pozici tiskového mluvčí se
zodpovědností za celosvětovou komunikaci prodejních a finančních výsledků, aktivit na
mezinárodních trzích a také globálních sponzoringových aktivit Škoda Auto.
Michaela Sklenářová, která má magisterský titul v oboru Mediální studia z Metropolitní
univerzity Praha, působila od roku 2018 v agenturním prostředí na pozici project executive
pro projekty Komunikace produktu Škoda Auto. Od loňského roku zastávala pozici
produktové tiskové mluvčí Škoda Auto, přičemž měla na starosti celosvětovou komunikaci
modelů Fabia, Kamiq a Scala. Ve své nové funkci bude zodpovědná za komunikaci značky
Škoda na českém trhu.

Pavel Jína, který vystudoval žurnalistiku na Univerzitě Karlově v Praze, působí ve Škoda Auto
od roku 2017. V mladoboleslavské automobilce začínal v oddělení Komunikace produktu, kde
zodpovídal jako tiskový mluvčí za celosvětovou komunikaci vybraných modelů. Od listopadu
2019 působil jako mluvčí českého zastoupení. Za rok 2022 získal ocenění Nejlepší mluvčí
soukromého sektoru. Nově bude mít na starosti celosvětovou komunikaci prodejních
a finančních výsledků, aktivit na mezinárodních trzích včetně Indie či asijských trhů a také
globálních sponzoringových aktivit. Nadále je komunikačně zodpovědný i za téma
gigafactory.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3