INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Martina Blahová 1Vrcholové vedení cestovní kanceláře Travel Family posílila Martina Blahová, dlouholetá generální ředitelka Holdingu STUDENT AGENCY a RegioJet a zkušená manažerka v oblasti cestovního ruchu a dopravy.

Od 1. června nově zastává pozici generální ředitelky Travel Family. Cestovní kancelář bude řídit společně s výkonnou ředitelkou Blankou Hrubou. Cílem posílení top managementu je další strategický růst a rozvoj aktivit Travel Family. Ta zastřešuje tradiční významné značky dovolenkového cestování, jako jsou Vítkovice Tours, Viamare, VTT nebo Kovotour plus.

Travel Family je jedničkou na trhu u pobytových zájezdů do Chorvatska, její doménou jsou také zájezdy do Řecka a do dalších přímořských destinacích. Cestovní kancelář reportuje letos rekordní sezónu a prodeje rostou do všech destinací.

Martina Blahová stála v minulosti u rozjezdu řady klíčových aktivit Holdingu STUDENT AGENCY a RegioJet. Například v roce 2011 měla na starost start provozu vlaků RegioJet – největšího soukromého provozovatele vlakových spojů ve střední Evropě. Dále řídila letenkový byznys STUDENT AGENCY nebo rozjezd projektu Dovolena.cz. V roce 2020 byla také u startu nového hotelového řetězce RegioJet Hotels. Všechny tyto aktivity znamenaly průlom na trhu a vedle pozitivních obchodních výsledků přinesly také revoluční změny ve službách pro zákazníky.

Před Holdingem STUDENT AGENCY a RegioJet pracovala Martina Blahová na manažerských pozicích také v nadnárodních cestovních kancelářích. Opakovaně se Martina Blahová umístila v žebříčku nejvýznamnějších manažerek Česka.

„Do Travel Family přicházím za novými výzvami. Mým cílem je posílit další rozvoj a pozici této tradiční úspěšné cestovní kanceláře na trhu v České republice. Travel Family a její značky, jako například Vítkovice Tours, je dlouhodobě jedničkou u zájezdů do Chorvatska a do oblasti Jaderského moře. Patří mezi největší cestovní kanceláře v Česku. Naším společným cílem je dále budovat pozici Travel Family a realizovat strategii dalšího růstu. Proto budeme pokračovat v rozvoji nejen současného portfolia produktů, představovat novinky u zájezdů na Jadran, ale připravujeme i zásadní rozšíření nabídky do dalších populárních destinacích. A to nejen v Evropě,“ říká Martina Blahová, nová generální ředitelka cestovní kanceláře Travel Family.

Martina Blahová bude cestovní kancelář Travel Family řídit společně s Blankou Hrubou, výkonnou ředitelkou. Ta k tomu dodává: „Nárůst našich aktivit a nabídka nových produktů a destinací vyžadují další posílení manažerského týmu. Jsem ráda, že Martina přichází do vedení firmy a společně se zaměříme jak na další obchodní rozvoj, tak na poskytování špičkových služeb pro stále více klientů v rekordním počtu destinací.“

Jednička pro dovolenou v Chorvatsku a na Jadranu
Pro řadu klientů jsou Travel Family a Vítkovice Tours synonymem jedničky pro dovolenou v Chorvatsku a na pobřeží Jadranu. Klienti mohou vybírat z nejširší nabídky ubytování. Od hotelů a hotelových resortů přes penziony po vily, kempy či apartmány. A to po celé délce pobřeží - od Istrie, Kvarneru po severní, střední a jižní Dalmácii, ostrovy a také ve vnitrozemí. Unikátní na českém trhu je nabídka Travel Family i v tom, že Chorvatsko má jako celoroční dovolenkovou destinaci, což využívá řada klientů například pro pobyty během podzimních svátků, Vánoc či Velikonoc. Klientům nabízí všechny možnosti dopravy. Od letecké přes autobusy až po individuální dopravu.

Kromě Chorvatska jsou doménou aktivit Travel Family i zájezdy do Řecka, kde se zejména orientuje na menší ubytovací kapacity podtrhující tradiční identitu řeckých přímořských letovisek na mnoha ostrovech (Limnos, Karpathos, Skiathos, Skopelos, Kythira, Lefkada, Kréta, Rhodos, Zakynthos, Parga, Kefalonie). Exkluzivně v České republice nabízí Travel Family pobyty na řeckém ostrově Skyros. Tato destinace je typická piniovými stromy a písčitými plážemi, které nejsou zatím tolik zasaženy masivním turistickým ruchem.

Dalšími atraktivními místy pro dovolené od Travel Family jsou například Polsko, ale také Černá Hora, Itálie, Kypr, Malta, Španělsko, Bulharsko a další přímořské destinace. Vedle zájezdů k moři nabízí Travel Family lázeňské pobyty v České republice, na Slovensku či v Maďarsku. Zákazníci se v destinacích, kam Travel Family pořádá své zájezdy, mohou spolehnout na špičkové služby česky hovořících delegátů. Populární je také dětský animační Neptun Klub, který má Travel Family připraven pro nejmenší cestovatele v nejoblíbenějších hotelích na Jadranské riviéře – v Trogiru, v letovisku Promajna a v Drveniku.

Rekordní zájem o letošní dovolené - dvě třetiny kapacit jsou již obsazeny
O letní dovolenou je v letošním roce rekordní zájem. Aktuálně má Travel Family obsazenou letošní letní sezónu již z více než dvou třetin. Zájem o dovolenou v Chorvatsku či v Řecku nikterak nepolevuje a zároveň roste zájem o dovolenou v dalších destinacích. Aktuálně plánuje Travel Family pro letošní rok dvouciferný procentní meziroční nárůst jak počtu zákazníků, tak tržeb.

(tz)

Slovo ke dni

  • Záchrana řízkem Hudera a syn

    Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3