INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Linda JacksonGenerální ředitelka automobilky Peugeot, Linda Jackson, už za 40 let své úspěšné kariéry v automobilovém průmyslu nasbírala spoustu ocenění. Patří totiž k nejzkušenějším a nejschopnějším manažerům v této branži.

Ocenění „The President’s Trophy“, které jí udělili prestižní novináři, si však určitě přebírala s mimořádně velkou radostí a hrdostí. Získala ho totiž doma, ve své rodné Anglii, kam se z Francie, kde už po mnoho let pracuje, ráda vrací.

V mezinárodním sídle značky Peugeot, v Paříži, působí Linda Jackson od roku 2020, kdy byla jmenována celosvětovou ředitelkou Peugeotu. Předtím zastávala stejnou funkci u Citroënu. Francouzským značkám zasvětila velkou část své profesní kariéry. Ke skupině PSA (dnes Stellantis) totiž nastoupila už v roce 2005. Do té doby sbírala zkušenosti u konkurenčních značek, například Jaguar či Land Rover. I tuto bohatou automobilovou minulost vzali porotci The President’s Trophy, neboli Prezidentské trofeje, v úvahu, a ocenili Lindu Jackson za mimořádný přínos globálnímu automobilovému průmyslu.

Linda Jackson má velkou zásluhu na elektrifikaci modelové řady Peugeot. Značka tak nyní nabízí nejširší řadu elektromobilů ve své třídě, která zahrnuje devět elektrických osobních vozů a tři elektrická lehká užitková vozidla. Nejžádanější z nich jsou nová elektrická SUV Peugeot E-3008 a E-5008. V tomto roce byly tyto atraktivní elektromobily uvedeny i v Česku a stejně jako i v jiných evropských státech u nás sklízejí zasloužené ovace.

Linda Jacksonová ocenění svých zásluh okomentovala takto: „Obdržet Prezidentskou trofej je pro mě velkou ctí. Peugeot se snaží být vzorem toho, jak vypadá udržitelná automobilová značka, s jasným zaměřením na elektrifikaci, hodnotu pro zákazníky a inovace. Naším cílem je stát lídrem přechodu k čistě elektrickému pohonu a vytvořit značku, která rezonuje s řidiči dneška i zítřka.“

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3