„V Tomáši Kunovi jsme našli lídra, který je zběhlý jak v marketingu, tak online byznysu. Věříme, že propojení řízení české pobočky se slovenskou bude zákazníkům i ZUNO ku prospěchu – zúročíme zkušenosti obou trhů," řekl András Hámori, předseda představenstva ZUNO BANK AG.
ZUNO BANK hodlá dál stavět na férové a přátelské komunikaci se zákazníky, která se jí vyplácí – podle opakovaných průzkumů je 88% klientů ZUNO s bankou spokojených a doporučilo by ji dalším lidem.
„Tradiční banky se někdy ve snaze o zvyšování výnosů uchylují k zavádění zpoplatněných služeb, které nikdo nepotřebuje. Výsledkem jsou pak nesmyslné poplatky, které vyhrávají hitparády absurdit. ZUNO banka si takový přístup nemůže dovolit – jsme mladá banka a nového zákazníka získáme jedině tím, že budeme lepší jak v kvalitě, tak v ceně. V ZUNO stojí klient ve středu všeho dění a všech rozhodnutí. Jsem rád, že můžu být u toho," komentoval Tomáš Kuna.
Správný směr ZUNO BANK potvrzují její výsledky – za pouhý rok přilákala přes 66 tisíc klientů a na vkladech od nich vybrala 722 milionů eur, což je v přepočtu zhruba 18 miliard korun.
Tomáš Kuna nastupuje na místo Miroslava Střihavky, který před ním vedl českou pobočku. Střihavka stál u zrodu ZUNO v Česku a pomohl vytvořit prvotní základnu klientů. ZUNO BANK ještě očekává potvrzení Kuny ve funkci ze strany regulátora bankovního trhu.
Online banka ZUNO patří do bankovní skupiny Raiffeisen Bank International. Českým klientům nabízí ÚČET v několika měnách, SPOŘENÍ, SPOŘENÍ PLUS a VKLAD – všechny služby je možné ovládat přes internet. ZUNO sází na jednoduchost, top úroky a otevřenou komunikaci s klientem prostřednictvím elektronické pošty, internetového chatu, Facebooku, call centra a dalších moderních způsobů komunikace.
(tz)