Jiřina Kudláčková se s účinností od 1. února 2012 stala novou ředitelkou lidských zdrojů CETELEM ČR. Ve funkci tak nahrazuje Kláru Ježilovou, která odchází na mateřskou dovolenou. Jiřina Kudláčková se v oblasti lidských zdrojů pohybuje více jak osm let.
Zkušenosti má jak ze strany personální agentury, tak i z oddělení lidských zdrojů mezinárodních společností, např. Accenture. Posledních pět let působila jako HR manažerka pro mezinárodní logistickou společnost Damco, která je součástí koncernu A.P. Moeller čítajícího 100 000 zaměstnanců, kde měla na starosti Českou republiku, Slovensko a Maďarsko.
Absolvovala The Art of Science and Coaching na Erickson Colleague a věnuje se rovněž koučování. Vystudovala Psychologii a speciální pedagogiku na Karlově univerzitě v Praze. Hovoří plynně anglicky a německy. Ve volném čase nejraději cestuje, věnuje se pěší turistice, literatuře nebo kultuře.
Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.