INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Luděk Louda byl jmenován obchodním a marketingovým ředitelem hotelu InterContinental Prague, a to s účinností od 21. února 2012, kdy převzal tuto roli od stávajícího obchodního ředitele Jiřího Beneše.

Luděk Louda, 52, má velmi bohaté zkušenosti z cestovního ruchu i z oblasti hotelnictví. Svou hotelovou kariéru zahájil v roce 2002, kdy působil jako director of sales & marketing pro hotel Holiday Inn Prague Congress Centre (IHG). Poté působil dva roky jako country manager of sales & marketing v cestovní kanceláři Detur zodpovědný za Turecko, Tunis a Řecko.

V roce 2005 se vrátil k hotelovému oboru a od té doby až do roku 2011 působil v zahraničí v nejrůznějších pětihvězdičkových hotelech, ve strategických obchodních pozicích. Namátkovým výčtem jeho několikaletých zahraničních zkušeností je například pozice regional sales manager v hotelu Renaissance Moscow, director of sales v hotelu Renaissance Atyrau, director of sales & marketing v hotelu Holiday Inn Samara, director of sales & marketing pro pobaltské státy, Polsko, Něměcko Bělorusko a Rusko v Le Meridien Vilnius – Hotel & Golf Resort pro pobaltské . Jeho posledním působištěm před odchodem do Prahy byl hotel Corinthia Nevsky Palace v Petrohradě, kde zastával pozici ředitele obchodu a marketingu.

Ve své nové pozici bude reportovat přímo Alexandru Schreiterovi, generálnímu řediteli InterContinental Prague.

Luděk Louda se narodil v Praze a vystudoval vysokou školu ekonomickou. Hovoří anglicky, rusky a samozřejmě česky. Je svobodný a bezdětný. Jeho koníčkem je profese – věnuje se studiu vývoje hotelnictví a rozvoje nových trhů. Je milovníkem orientální kuchyně. Mezi jeho záliby patří poznávání málo známých míst, sjezdové lyžování, v létě turistika, historická beletrie i filmy.

Informace o hotelu InterContinental Prague

Mezinárodní hotel InterContinental Prague se nachází na břehu Vltavy, v centru Prahy na Starém Městě. Svým hostům nabízí 372 pokojů, z nichž je 32 apartmá, dále dvě restaurace: Zlatá Praha a Primátor, Duke´s Bar & Café, zahradní restauraci Enjoy43, relaxační centrum Health Club&Spa InterContinental, dvoupatrové podzemní garáže s kapacitou 190 míst. Pro konání konferencí je k dispozici 13 jednacích místností a mnoho dalších služeb, které jenom může špičkový hotel nabídnout.

Informace o IHG

InterContinental Hotels Group (IHG) [LON: IHG, NYSE: IHG (ADR)], je největší hotelová skupina na světě dle počtu pokojů.

IHG franšízuje, pronajímá, řídí nebo vlastní, prostřednictvím různých dceřiných společností, přes 4.400 hotelů s více než 658.000 pokoji

ve 100 zemích a teritoriích po celém světě. Skupina vlastní portfolio uznávaných a respektovaných hotelových značek včetně InterContinental Hotels & Resorts, Hotel Indigo, Crowne Plaza Hotels & Resorts, Holiday Inn Hotels and Resorts, Holiday Inn Express, Staybridge Suites a Candlewood Suites, a také spravuje největší hotelový věrnostní program na světe, Priority Club Rewards s počtem 63 milionů členů po celém světě.

IHG má ve výstavbě dalších 1.100 hotelů, jež vytvoří 90.000 pracovních míst po celém světě v průběhu několika příštích let.

InterContinental Hotels Group PLC je holdingová společnost skupiny ve Velké Británie a je registrovaná v Anglii a Walesu.

IHG nabízí informace a on-line rezervace pro všechny své hotelové značky na www.ihg.com

a informace o Priority Club Rewards programu na www.priorityclub.com.

Pro aktuální zprávy z IHG, navštivte naši online tiskového oddělení na www.ihg.com/media, www.twitter.com/ihgplc or www.youtube.com/ihgplc.

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3