INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Osobnost_maloobchodu_2011_Andrew_North-smallV úterý 20. března 2012 byly v hotelu Ambassador slavnostně vyhlášeny výsledky devátého ročníku ocenění GE Money Bank Obchodník roku. Součástí gala večera byla i volba Osobnosti maloobchodu roku 2011 formou přímého hlasování hostů v sále. Nejvíce hlasů získal a vítězem této kategorie se stal Andrew North, generální ředitel společnosti IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovenská republika.

„Osobnost maloobchodu je jediná z kategorií ocenění GE Money Bank Obchodník roku, o jejímž vítězi se rozhoduje až v průběhu slavnostního večera. Volba je tak každoročně velice napínavá a šance nominovaných do poslední chvíle vyrovnané. Srdečně proto gratuluji Andrew Northovi k získání této ceny," komentoval volbu Osobnosti roku Josef Jehlík, manažer pro rozvoj obchodu GE Money Bank.

Cenu Osobnost maloobchodu roku 2011 získal Andrew North. Při jeho nominaci porota ocenila především kvalitní péči o zákazníky, bezproblémový servis a příjemnou obsluhu. Dále vyzdvihla jednoduchou marketingovou koncepci cílenou na zákazníka. Porotce zaujal také program udržitelnosti a pozitivní vztah k životnímu prostředí. IKEA navíc působí jako přitažlivý zaměstnavatel pro mladé.

Na cenu Osobnost maloobchodu roku 2011 byli dále nominováni:

• Pavel Sláma, výkonný ředitel DATART INTERNATIONAL

• Jaroslav Froulík, generální ředitel Jednoty s.d. České Budějovice

• Axel Hluchy, generální ředitel společností MAKRO Cash&Carry ČR

• Ondřej Fryc, předseda dozorčí rady Mall.cz a CEO mateřské společnosti Netretail Holding, B.V.

O nominacích na titul Osobnost maloobchodu rozhodovala porota složená z odborníků z řad akademické obce a odborných institucí, zástupců GE Money Bank a mediálních partnerů. Porota nominovala pět osobností českého maloobchodu. Pětice byla o svých nominacích informována koncem února a následně s nimi byl natočen krátký medailonek, ve kterém každý zodpověděl otázku „Co považujete za svůj největší pracovní úspěch v roce 2011?". Tyto medailonky byly promítány během slavnostního večera. Vítěze pak vybrali hosté slavnostního gala večera Obchodníka roku prostřednictvím hlasování přímo v sále.

Odbornou porotu tvořili: Dana Zadražilová, vedoucí katedry obchodního podnikání a komerčních komunikací VŠE v Praze, Petr Hříbal, šéfredaktor časopisu Zboží&Prodej, Radka Mozgová, marketing a PR manažer Český rozhlas – Radiožurnál, Josef Jehlík, manažer pro rozvoj obchodu GE Money Bank, Marie Petrovová, ředitelka komunikace GE Money Bank, Zdeněk Juračka, prezident SOCR ČR, Tomáš Skřivánek, šéfredaktor E15 a Michael Kavín, místopředseda Sdružení obrany spotřebitelů.

Porota posuzovala osobnostní kritéria nominovaných se zaměřením na manažerský přístup, řídící schopnosti, strategické myšlení, předvídavost, schopnost určovat trendy a vůdcovství. Dále porota posuzovala inovativní přínos v oblasti nákupu, prodeje, distribuce, marketingu či vztahu se zákazníky. Důraz byl také kladen na úspěšně realizovaný projekt/výkon v loňském roce.

Více informací na www.obchodnik-roku.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3