Jeho hlavním úkolem bude marketingovými prostředky zvýraznit unikátní postavení společnosti Cebia na trhu, nastavit její korporátní identitu, optimalizovat využívání nástrojů digitálního marketingu a řídit celou externí komunikaci společnosti.
Jan Dryák působil sedm let jako marketingový a PR manažer ve společnosti ČSOB Leasing, kde zodpovídal za zaveškeré komunikační aktivity společnosti. Krátce působil i jako Country Marketing Manager ve společnosti AAA Auto. Od roku 1998 zastával různé pozice v oblasti marketingu a řízení obchodu v leasingových společnostech.
Pozice vedoucího marketingu a PR dosud nebyla ve společnosti Cebia obsazena.
Jan Dryák ve volném čase rád sportuje a věnuje se literatuře a historii.
Cebia, spol. s r.o., je již 20 let leader na trhu v prověřování původu a historie vozidel. Společnost tak dlouhodobě pomáhá motoristům s bezpečným nákupem ojetých vozidel. Cebia nabízí vedle komplexní služby AUTOTRACER, která je dostupná on-line přes internetové stránky www.zkontrolujsiauto.cz, řadu dalších služeb pro prověřování původu a originality vozidel.
Cebia je výhradním představitelem systému OCIS (Open Car Information System) v ČR. Systém OCIS používají partneři Cebia po celém světě, jako nástroj pro výměnu dat o vozidlech. Cílem systému OCIS je také pomocí značení autoskel snižovat počet odcizených vozidel, nalézat je a navracet je původním majitelům. Od roku 2009 je společnost Cebia držitelem certifikátu jakosti dle normy ISO 9001:2008.
(tz)