„Už při svém nástupu do funkce jsem veřejně slíbila, že se zasadím o výrazné změny v komunikaci naší společnosti se zákazníky. Z našich analýz jednoznačně vyplynulo, že potřebujeme někoho, kdo se na případné sporné případy reklamací podívá s nadhledem a najde řešení, která budou přijatelná jak pro zákazníky, tak pro naší společnost. Milan Smutný má unikátní znalosti nejen z prostředí nových aut, ale i z prostředí prodeje ojetých vozů a je důvěryhodnou a uznávanou osobností s dlouholetými zkušenostmi v komunikaci. Proto jsme se na něj obrátili a jsme rádi, že přijal tuto výzvu a pomůže nám s probíhajícími změnami v zákaznickém servisu," uvedla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová.
Jak již společnost dříve uvedla, z celkového objemu prodaných vozů eviduje cca 5 % reklamací, ze kterých zhruba 80 % vyřídí ke spokojenosti zákazníků. „Mým cílem je snížit procento nespokojených klientů na absolutní minimum. Věřím, že nový ombudsman k tomu velkou měrou přispěje. Uvědomuji si, že vždy je co zlepšovat, a proto se po zavedení funkce ombudsmana chystám v oblasti zákaznického servisu ještě na další opatření, o kterých budeme informovat v průběhu podzimu," uvedla Topolová.
Milan Smutný byl mimo jiné v letech 1992-2002 mluvčím mladoboleslavské Škodovky, pracoval pro Český Telecom a v letech 2007-2008 působil jako externí konzultant pro komunikaci AAA AUTO v době IPO, na začátku své kariéry byl i zpravodajem ČTK. V současné době působí jako konzultant v oblasti komunikace pro různé společnosti i veřejné instituce.
„Specializuji se na komunikaci mezi lidmi. To je to, co mě nejvíc baví. AAA AUTO jsou jedničkou na trhu ojetých aut, stejně jako byla za mého působení největší tuzemskou automobilkou Škoda. Každá firma, která se dostane na špičku ve svém oboru, vzbuzuje velká očekávání. Jako ombudsman AAA AUTO se zasadím o to, aby zákazníci měli i třeba po neúspěšném reklamačním řízení ještě nějakou poslední instanci, kam se obrátit. Prověřím všechny podněty, které od zákazníků dostanu. Následně hodlám pravidelně zveřejňovat bilanční zprávu, v níž zhodnotím kvalitu zákaznické orientace společnosti
AAA AUTO právě v souvislosti s prověřovanými podněty zákazníků," zdůraznil Milan Smutný.
(tz)