"Mým úkolem bude především vybudovat silný a stabilní marketingový tým, jak pro největšího alternativního dodavatele elektřiny CENTROL ENERGY, tak pro chystaného virtuálního mobilního operátora. V letošním roce je pak hlavním úkolem zajistit úspěšný vstup na trh a rozjezd virtuálního mobilního operátora," uvedl Boris Rajdl. Do kompetence Borise Rajdla bude spadat řízení a tvorba marketingových strategií, budování značky a příprava marketingových strategií obou hlavních oborů podnikání skupiny CENTROPOL.
Ing. Boris Rajdl, MBA po vystudování Vysoké školy ekonomické v Praze a absolvování postgraduálního studia marketingu a managementu na Universität St. Gallen ve Švýcarsku působil nejprve v chemickém gigantu Spolchemie. Poté působil na pozici obchodního ředitele přední české likérky KB Likér (dnes Granette Starorežná), odkud přestoupil na pozici marketingového ředitele firmy Drinks Union. Zde měl na starosti rozvoj strategie pivních značek Zlatopramen, Březňák, Louny, Dačický, Pivrnec a zavedení nové kategorie 11° piv. Před nástupem do skupiny CENTROPOL pracoval čtyři roky jako senior brand manager ve společnosti Heineken, kde mezi jeho největší úspěchy patří například zavedení jedné z nejvýznamnějších inovací na pivním trhu za posledních dvacet let, pivo v jeden a půl litrové Maxi lahvi a uvedení značky Radler na trh.
Boris Rajdl je ženatý a má jedno dítě. Mezi jeho končíky patří sport a cestování.
O skupině CENTROPOL
Skupina CENTROPOL působí na trhu od 90. let 20. století. Její součástí jsou firmy zabývající se dodávkami energií a projekt virtuálního mobilního operátora. Součástí skupiny je společnost CENTROPOL ENERGY, která je s více než 330.000 zákazníky v současné době největším alternativním dodavatelem elektřiny a velmi významným dodavatelem plynu. Tržby skupiny CENTROPOL se pro rok 2012 budou blížit hranici 6 miliard korun.