INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
3226_11932_Foto_TapsikovaJiřina Tapšíková, jednatelka finanční společnosti ŠkoFIN, byla 14. 4. 2011 zvolena předsedkyní České leasingové a finanční asociace, v níž dosud působila jako členka představenstva. Volební období je dvouleté a předsednictví paní Tapšíkové je vnímáno i jako ocenění ŠkoFINu – přední finanční instituce na nebankovním finančním trhu.

Paní Jiřina Tapšíková zastává funkci jednatelky společnosti ŠkoFIN od roku 2006 a je zodpovědná zejména za řízení finančního a administrativního provozu firmy. Vzhledem k aktuálním změnám v zákonných normách, které jsou od začátku roku platné a týkají se zejména nebankovních finančních institucí, vidí svou novou roli především v připomínkování nových zákonů a v navázání diskuse ČLFA se zákonodárci. Aktivity ČLFA by měly postupně vést k pozměňovacím návrhům, které by více vyhovovaly potřebám trhu a vycházely vstříc koncovým spotřebitelům.

„Velmi si vážím toho, že jsem dostala důvěru členů ČLFA a byla zvolena předsedkyní ČLFA. Cíle i působení této asociace považuji za velmi prospěšné a vidím před sebou celou řadu úkolů, které souvisí s plněním aktuálních cílů ČLFA. Budu usilovat o zlepšování podmínek pro podnikání nebankovních finančních společností a také o prosazování a dodržování zákonných i etických norem v zájmu efektivního a bezproblémového fungování finančního trhu v ČR. Mým velkým tématem je také zvyšování bezpečí a jistoty našich klientů," komentuje své zvolení do funkce paní Jiřina Tapšíková.

ČLFA vznikla jako Asociace leasingových společností ČSFR v roce 1991. Podílí se na přípravě právních předpisů souvisejících s nebankovními finančními produkty a s postavením společností poskytujících leasing, spotřebitelské úvěry, splátkové prodeje a factoring, napomáhá svým členům při výkladu a aplikaci platných právních předpisů a podává informace o svých členech zájemcům o uzavření konkrétních obchodů. Dbá na dodržování Etického kodexu finančního trhu svými členy a zastupuje ČR v Evropské federaci leasingových asociací (LEASEUROPE). V současné době je členy ČLFA 59 firem, které realizují kolem 97 % objemu všech tuzemských leasingových obchodů, většinu nebankovních úvěrů pro spotřebitele a většinu factoringových obchodů.

ŠkoFIN patří k největším finančním společnostem na českém trhu a specializuje se na podporu prodeje značek Škoda, Volkswagen, Seat, Audi a koncernové ojeté vozy. Nabízí produkty v oblasti leasingu, úvěru

i pojištění jak soukromým osobám, tak podnikatelům. Již od svého založení v roce 1992 přináší svým zákazníkům řešení šitá na míru v oblasti finančních služeb.

(tz)

Slovo ke dni

  • Záchrana řízkem Hudera a syn

    Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3