INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

V.Friedmann foto 1Na pozici ředitele externí a interní komunikace české loterijní jedničky, společnosti SAZKA sázková kancelář, a.s., nastoupil Václav Friedmann (39). Bude odpovědný za veškerou korporátní a produktovou komunikaci největší české loterijní firmy.

„Václav Friedmann je další personální posilou v nově budovaném týmu managementu. Ze své pozice bude mít za úkol komunikovat veškeré produkty, služby a novinky, se kterými Sazka postupně plánuje vstupovat na trh, stejně jako sponzoringové aktivity firmy. Chceme nejen aktivně komunikovat, ale mnohem více využívat nových komunikačních nástrojů zaměřených na cílovou skupinu lidí ve věku 18 – 35 let.“ říká Robert Chvátal, generální ředitel Sazky.
„Využití nových médií, sociálních sítí a vytvoření vlastních komunikačních kanálů je moje vize pro vybudování úspěšné komunikace Sazky,“ doplňuje nový ředitel komunikace Václav Friedmann.
Václav Friedmann přichází do Sazky z pozice ředitele agentury Genius Media, která se specializuje na internetovou komunikaci. V prostředí médií se pohybuje více než 15 let. 5 let působil mimo jiné také jako redaktor a vedoucí vydání v České televizi, předtím byl regionálním zpravodajem TV Prima.

O společnosti SAZKA sázková kancelář, a.s.
SAZKA sázková kancelář, a.s., provozuje největší a nejstarší loterijní společnost v České republice s cca 95% tržním podílem.  Hlavními  loterijními  produkty  společnosti  jsou  číselné  loterie  s nejznámější  hrou  Sportka.  Kromě číselných loterií jsou v produktové nabídce stírací losy, sportovní kurzové sázky a rychloobrátkové hry. Druhým pilířem jsou neloterní produkty, kde stěžejní postavení zaujímá dobíjení mobilních telefonů, prodej vstupenek a zprostředkování plateb za služby a zboží. Své produkty poskytuje SAZKA sázková kancelář, a.s., hlavně prostřednictvím unikátní prodejní sítě 6 500 prodejních míst rozmístěných po celé České republice. Vlastníkem je nadnárodní  investiční  skupina  KKCG,  působící  v 11  zemích  na  4  kontinentech.  Více  na  www.sazka.cz  a www.kkcg.eu.

O investiční skupině KKCG
KKCG  je  mezinárodní  investiční  skupina  s aktivy  přes  1,5  mld.  EUR  a  zaměstnávající  přes  1.500  lidí.  Jako strategický investor se dlouhodobě zaměřuje na oblasti ropy a zemního plynu, průmyslu, investic. Skupina KKCG drží podíly ve více než 25 českých a zahraničních společnostech, mezi které patří např. skupina MND,  SAZKA sázková kancelář, Vítkovice a.s., VÍTKOVICE HOLDING, Skupina Intermos, Cestovní skupina FISCHER, Grossmann Jet Service, Informační linky a.s. a další. KKCG působí v 6 zemích světa, konkrétně na Kypru, v České republice, Slovensku, Nizozemí, Ruské federaci a Gruzii.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3