INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

V.Friedmann foto 1Na pozici ředitele externí a interní komunikace české loterijní jedničky, společnosti SAZKA sázková kancelář, a.s., nastoupil Václav Friedmann (39). Bude odpovědný za veškerou korporátní a produktovou komunikaci největší české loterijní firmy.

„Václav Friedmann je další personální posilou v nově budovaném týmu managementu. Ze své pozice bude mít za úkol komunikovat veškeré produkty, služby a novinky, se kterými Sazka postupně plánuje vstupovat na trh, stejně jako sponzoringové aktivity firmy. Chceme nejen aktivně komunikovat, ale mnohem více využívat nových komunikačních nástrojů zaměřených na cílovou skupinu lidí ve věku 18 – 35 let.“ říká Robert Chvátal, generální ředitel Sazky.
„Využití nových médií, sociálních sítí a vytvoření vlastních komunikačních kanálů je moje vize pro vybudování úspěšné komunikace Sazky,“ doplňuje nový ředitel komunikace Václav Friedmann.
Václav Friedmann přichází do Sazky z pozice ředitele agentury Genius Media, která se specializuje na internetovou komunikaci. V prostředí médií se pohybuje více než 15 let. 5 let působil mimo jiné také jako redaktor a vedoucí vydání v České televizi, předtím byl regionálním zpravodajem TV Prima.

O společnosti SAZKA sázková kancelář, a.s.
SAZKA sázková kancelář, a.s., provozuje největší a nejstarší loterijní společnost v České republice s cca 95% tržním podílem.  Hlavními  loterijními  produkty  společnosti  jsou  číselné  loterie  s nejznámější  hrou  Sportka.  Kromě číselných loterií jsou v produktové nabídce stírací losy, sportovní kurzové sázky a rychloobrátkové hry. Druhým pilířem jsou neloterní produkty, kde stěžejní postavení zaujímá dobíjení mobilních telefonů, prodej vstupenek a zprostředkování plateb za služby a zboží. Své produkty poskytuje SAZKA sázková kancelář, a.s., hlavně prostřednictvím unikátní prodejní sítě 6 500 prodejních míst rozmístěných po celé České republice. Vlastníkem je nadnárodní  investiční  skupina  KKCG,  působící  v 11  zemích  na  4  kontinentech.  Více  na  www.sazka.cz  a www.kkcg.eu.

O investiční skupině KKCG
KKCG  je  mezinárodní  investiční  skupina  s aktivy  přes  1,5  mld.  EUR  a  zaměstnávající  přes  1.500  lidí.  Jako strategický investor se dlouhodobě zaměřuje na oblasti ropy a zemního plynu, průmyslu, investic. Skupina KKCG drží podíly ve více než 25 českých a zahraničních společnostech, mezi které patří např. skupina MND,  SAZKA sázková kancelář, Vítkovice a.s., VÍTKOVICE HOLDING, Skupina Intermos, Cestovní skupina FISCHER, Grossmann Jet Service, Informační linky a.s. a další. KKCG působí v 6 zemích světa, konkrétně na Kypru, v České republice, Slovensku, Nizozemí, Ruské federaci a Gruzii.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3