V pozici manažerky digitálního marketingu české loterijní jedničky, společnosti SAZKA sázková kancelář, a.s., působí od počátku letošního října Eva Štípková. Na starosti má integrovanou online komunikaci, web a sociální sítě, mobilní a online marketing.
„Digitální marketing je dnes nedílnou součástí komunikace se zákazníkem a jeho význam nadále prudce stoupá. Eva Štípková je zkušenou a uznávanou manažerkou a jejím cílem je integrovat digitální marketing do celé řady stávajících a plánovaných komerčních aktivit a posílit tak pozici Sazky v této oblasti,“ řekl Aleš Veselý, ředitel marketingu Sazky.
Eva Štípková přišla do Sazky ze společnosti Inmite, kde se podílela na vzniku a realizaci mobilních strategií pro významné lokální i globální značky. Předtím také prošla digitální agenturou Advertures a osm let stála za digitálními aktivitami Vodafonu. Má za sebou stovky úspěšných online projektů, které vždy staví s ohledem na současné trendy, nově nastupující technologie a měnící se chování zákazníka. O své zkušenosti se ráda dělí na konferencích a workshopech.
O společnosti SAZKA sázková kancelář, a.s.
SAZKA sázková kancelář, a.s., provozuje největší a nejstarší loterijní společnost v České republice s cca 95% tržním podílem. Hlavními loterijními produkty společnosti jsou číselné loterie s nejznámější hrou Sportka. Kromě číselných loterií jsou v produktové nabídce stírací losy, sportovní kurzové sázky a rychloobrátkové hry. Druhým pilířem jsou neloterní produkty, kde stěžejní postavení zaujímá dobíjení mobilních telefonů, prodej vstupenek a zprostředkování plateb za služby a zboží. Své produkty poskytuje SAZKA sázková kancelář, a.s., hlavně prostřednictvím unikátní prodejní sítě 6 500 prodejních míst rozmístěných po celé České republice. Vlastníkem je nadnárodní investiční skupina KKCG, působící v 11 zemích na 4 kontinentech. Více na www.sazka.cz a www.kkcg.eu.
(tz)