INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Zúčastněte se celorepublikového Testu šéfů, který ukáže, jak se změnili šéfové po čtyřech letech od začátku krize! Jací jsou čeští šéfové z pohledu svých podřízených? Jsou v celém Česku stejní, nebo jsou na severu Moravy jiní než třeba na Vysočině, v jižních Čechách či v Praze? Kde je nejvíce tvrdých šéfů - diktátorů a kde vládnou nejvíce manažeři s přehnanými ambicemi? 

Odpovědi na tyto a další otázky zjišťuje v celorepublikovém testu šéfů společnost Edenred, která se specializuje na zlepšování vztahů zaměstnanců se zaměstnavateli a poskytování zaměstnaneckých benefitů.

Na internetových stránkách www.testsefa.cz bude ode dneška do 10. 6. 2014 umístěno celkem 

14 anketních otázek. U každé z nich si budou moci respondenti vybrat nejvhodnější odpověď, která nejlépe vystihuje chování jejich šéfů. Po vyplnění testu se respondent dozví, do jaké kategorie spadá jeho nadřízený. Anketa je anonymní a zabere zhruba 5 minut času. Každý dotazovaný může také vyhrát jeden z 54 balíčků stravenek Ticket Restaurant v hodnotě až 5000 korun.

„Jedná se již o druhý ročník ankety. První jsme pořádali na přelomu let 2009 a 2010, tedy na počátku celosvětové finanční krize. Zajímá nás, jak zaměstnanci hodnotí své šéfy po čtyřech letech, v době, kdy se krize stává již minulostí,“ uvedla Daniela Pedret, marketingová manažerka společnosti Edenred.

Stejně jako v roce 2010 rozřadí i letošní průzkum šéfy do pěti základních typologických skupin, které pořádající společnost konzultovala s odborníky na management, personalistiku a řízení firem.  „Cílem není zjišťovat profesní kvality šéfů, ale zejména jejich chování na pracovišti a vztah k podřízeným,“ uvedla Daniela Pedret.

Před čtyřmi lety hodnotili nejlépe své šéfy zaměstnanci v jihomoravském kraji. Oblíbenější byly také šéfky-ženy, než jejich mužské protějšky. Zda je tomu tak i nadále prozradí výsledky druhého velkého Testu šéfů.

***

Edenred, světový lídr předplacených poukázkových systémů, nabízející řešení určené jednotlivcům a firmám na posílení jejich životní pohody a výkonnosti. Přítomný ve 40 zemích celkem se 6 000 zaměstnanci. Více než 640 000 klientských firem a veřejných institucí, 40 milionů uživatelů služeb a 1,4 milionů partnerských provozoven. Edenred nabízí dvě kategorie produktů:

-           Zaměstnanecké benefity a benefity pro veřejné instituce, týkající se stravování (Ticket Restaurant, Ticket Alimentation) nebo kvality života (Ticket CESU, Childcare Vouchers…)

-           Výkonnost a motivace: řízení nákladů (Ticket Car…), produkty jako nástroje stimulace a odměňování (Ticket Compliments, Kadeos…) a nové produkty elektronických předplacených služeb

 

V roce 2013, Edenred realizoval objem ve výši 17,1 miliardy EUR, z toho více než 60 % v rozvojových zemích.

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3