INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Zúčastněte se celorepublikového Testu šéfů, který ukáže, jak se změnili šéfové po čtyřech letech od začátku krize! Jací jsou čeští šéfové z pohledu svých podřízených? Jsou v celém Česku stejní, nebo jsou na severu Moravy jiní než třeba na Vysočině, v jižních Čechách či v Praze? Kde je nejvíce tvrdých šéfů - diktátorů a kde vládnou nejvíce manažeři s přehnanými ambicemi? 

Odpovědi na tyto a další otázky zjišťuje v celorepublikovém testu šéfů společnost Edenred, která se specializuje na zlepšování vztahů zaměstnanců se zaměstnavateli a poskytování zaměstnaneckých benefitů.

Na internetových stránkách www.testsefa.cz bude ode dneška do 10. 6. 2014 umístěno celkem 

14 anketních otázek. U každé z nich si budou moci respondenti vybrat nejvhodnější odpověď, která nejlépe vystihuje chování jejich šéfů. Po vyplnění testu se respondent dozví, do jaké kategorie spadá jeho nadřízený. Anketa je anonymní a zabere zhruba 5 minut času. Každý dotazovaný může také vyhrát jeden z 54 balíčků stravenek Ticket Restaurant v hodnotě až 5000 korun.

„Jedná se již o druhý ročník ankety. První jsme pořádali na přelomu let 2009 a 2010, tedy na počátku celosvětové finanční krize. Zajímá nás, jak zaměstnanci hodnotí své šéfy po čtyřech letech, v době, kdy se krize stává již minulostí,“ uvedla Daniela Pedret, marketingová manažerka společnosti Edenred.

Stejně jako v roce 2010 rozřadí i letošní průzkum šéfy do pěti základních typologických skupin, které pořádající společnost konzultovala s odborníky na management, personalistiku a řízení firem.  „Cílem není zjišťovat profesní kvality šéfů, ale zejména jejich chování na pracovišti a vztah k podřízeným,“ uvedla Daniela Pedret.

Před čtyřmi lety hodnotili nejlépe své šéfy zaměstnanci v jihomoravském kraji. Oblíbenější byly také šéfky-ženy, než jejich mužské protějšky. Zda je tomu tak i nadále prozradí výsledky druhého velkého Testu šéfů.

***

Edenred, světový lídr předplacených poukázkových systémů, nabízející řešení určené jednotlivcům a firmám na posílení jejich životní pohody a výkonnosti. Přítomný ve 40 zemích celkem se 6 000 zaměstnanci. Více než 640 000 klientských firem a veřejných institucí, 40 milionů uživatelů služeb a 1,4 milionů partnerských provozoven. Edenred nabízí dvě kategorie produktů:

-           Zaměstnanecké benefity a benefity pro veřejné instituce, týkající se stravování (Ticket Restaurant, Ticket Alimentation) nebo kvality života (Ticket CESU, Childcare Vouchers…)

-           Výkonnost a motivace: řízení nákladů (Ticket Car…), produkty jako nástroje stimulace a odměňování (Ticket Compliments, Kadeos…) a nové produkty elektronických předplacených služeb

 

V roce 2013, Edenred realizoval objem ve výši 17,1 miliardy EUR, z toho více než 60 % v rozvojových zemích.

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3