Zúčastněte se celorepublikového Testu šéfů, který ukáže, jak se změnili šéfové po čtyřech letech od začátku krize! Jací jsou čeští šéfové z pohledu svých podřízených? Jsou v celém Česku stejní, nebo jsou na severu Moravy jiní než třeba na Vysočině, v jižních Čechách či v Praze? Kde je nejvíce tvrdých šéfů - diktátorů a kde vládnou nejvíce manažeři s přehnanými ambicemi?
Odpovědi na tyto a další otázky zjišťuje v celorepublikovém testu šéfů společnost Edenred, která se specializuje na zlepšování vztahů zaměstnanců se zaměstnavateli a poskytování zaměstnaneckých benefitů.
Na internetových stránkách www.testsefa.cz bude ode dneška do 10. 6. 2014 umístěno celkem
14 anketních otázek. U každé z nich si budou moci respondenti vybrat nejvhodnější odpověď, která nejlépe vystihuje chování jejich šéfů. Po vyplnění testu se respondent dozví, do jaké kategorie spadá jeho nadřízený. Anketa je anonymní a zabere zhruba 5 minut času. Každý dotazovaný může také vyhrát jeden z 54 balíčků stravenek Ticket Restaurant v hodnotě až 5000 korun.
„Jedná se již o druhý ročník ankety. První jsme pořádali na přelomu let 2009 a 2010, tedy na počátku celosvětové finanční krize. Zajímá nás, jak zaměstnanci hodnotí své šéfy po čtyřech letech, v době, kdy se krize stává již minulostí,“ uvedla Daniela Pedret, marketingová manažerka společnosti Edenred.
Stejně jako v roce 2010 rozřadí i letošní průzkum šéfy do pěti základních typologických skupin, které pořádající společnost konzultovala s odborníky na management, personalistiku a řízení firem. „Cílem není zjišťovat profesní kvality šéfů, ale zejména jejich chování na pracovišti a vztah k podřízeným,“ uvedla Daniela Pedret.
Před čtyřmi lety hodnotili nejlépe své šéfy zaměstnanci v jihomoravském kraji. Oblíbenější byly také šéfky-ženy, než jejich mužské protějšky. Zda je tomu tak i nadále prozradí výsledky druhého velkého Testu šéfů.
***
Edenred, světový lídr předplacených poukázkových systémů, nabízející řešení určené jednotlivcům a firmám na posílení jejich životní pohody a výkonnosti. Přítomný ve 40 zemích celkem se 6 000 zaměstnanci. Více než 640 000 klientských firem a veřejných institucí, 40 milionů uživatelů služeb a 1,4 milionů partnerských provozoven. Edenred nabízí dvě kategorie produktů:
- Zaměstnanecké benefity a benefity pro veřejné instituce, týkající se stravování (Ticket Restaurant, Ticket Alimentation) nebo kvality života (Ticket CESU, Childcare Vouchers…)
- Výkonnost a motivace: řízení nákladů (Ticket Car…), produkty jako nástroje stimulace a odměňování (Ticket Compliments, Kadeos…) a nové produkty elektronických předplacených služeb
V roce 2013, Edenred realizoval objem ve výši 17,1 miliardy EUR, z toho více než 60 % v rozvojových zemích.