INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Valná hromada Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) zvolila nové vedení. Do svého čela členská základna asociace nově postavila dosavadního místopředsedu Miroslava Štursu (regionálního ředitele mezinárodního nakladatelství International Masters Publishers pro středoevropský region), který se tak stal předsedou asociace. Místopředsedou je nově Aleš Hýbner, ředitel a předseda představenstva společnosti Lion Teleservices CZ (součásti holdingu Teleperformance), která zajišťuje služby externího call centra.

Cílem nového vedení je dále budovat asociaci jako profesionální profesní organizaci firem z oblasti přímého a interaktivního marketingu, zásilkového a internetového obchodu a call center. I nadále chce nové vedení rozvíjet vzdělávací aktivity (konference a semináře), chce však více posílit členské výhody, zejména v oblasti poradenské a informační. Souvisí to také s plánovanými změnami evropské a později i české legislativy, například v oblasti ochrany dat.

Miroslav Štursa (46 let) – Topmanažer s více než 13letou zkušeností v oblasti direct marketingu. Je absolventem ČVUT Praha, fakulty strojní, oboru jaderné stroje a zařízení. Do nakladatelství Internetional Masters Publisher nastoupil v roce 2000 jako produktový manažer. Později postoupil přes pozice marketingového manažera, marketingového ředitele a oblastního ředitele pro Česko, Slovensko, Slovinsko, Chorvatsko a Srbsko až na současnou pozici regionálního ředitele pro střední Evropu. Je ženatý, má dvě děti. Zajímá se o cestování, sport, hudbu a četbu.

Aleš Hýbner (44 let) - Po ukončení studií na ČVUT v Praze, fakultě elektrotechnické a VŠE v Praze, fakultě informatiky, nastoupil ke společnosti Roland Berger & Partner, kde pracoval na projektech zaměřených na reorganizaci a ohodnocování podniků v České republice a v Německu. Od roku 1997 pracuje ve společnosti Lion Teleservices CZ, která zajišťuje outsourcing služeb call centra v České republice a na Slovensku. V letech 2001 – 2002 absolvoval IEMBA program při University of Pittsburgh.

Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) je profesní sdružení právnických a fyzických osob podnikajících v oblasti direct marketingu a zásilkového obchodu. Je členem Svazu obchodu a cestovního ruchu, Evropské asociace e-commerce a zásilkového obchodu (EMOTA) a Federace evropského přímého a interaktivního marketingu (FEDMA). Spolupracuje s řadou dalších profesních sdružení, organizuje konference a semináře.

Asociaci tvoří několik skupin firem se zdánlivě různou podnikatelskou činností (adresná či neadresná distribuce, lettershop, databázový marketing, telemarketing, mobilní marketing, zásilkový obchod, nakladatelství...), všechny však mají společného jmenovatele - přímé oslovení potenciálního zákazníka, tedy direct marketing.

ADMAZ je dále pořadatelem konferencí Zásilkový obchod (zpravidla v měsíci říjnu), E-commerce Forum (květen) a Call centra (listopad) a dále organizuje soutěž o nejlepší kampaně přímého marketingu Český direkt & promo. Kromě toho ADMAZ podporuje některé vybrané akce (konference, veletrhy) jiných subjektů.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3