Společnost GEFCO posiluje svou přítomnost na českém trhu a v souvislosti s tím rozšiřuje také své personální zastoupení. Do pozice manažera nákupu společnosti GEFCO pro Českou republiku byl proto jmenován Lukáš Brandejs (39). Jeho hlavním cílem je posílení nákupního oddělení společnosti, nebo například diverzifikace dodavatelského portfolia na bázi multisourcingu.
Brandejs se od počátku svého působení v GEFCO Česká republika chce zaměřit na další posun v oblasti obchodních aktivit společnosti. „Zcela určitě bude mezi mé priority patřit důraznější nastavení standardizovaného a transparentního nákupu bez ohledu na nakupovanou kategorii,“ říká nový manažer obchodu společnosti GEFCO pro Českou republiku, Lukáš Brandejs. Výrazněji chce využívat také toho, že GEFCO je součástí nadnárodní společnosti.
„Domnívám se, že jsme příliš zaměřeni na využívání místního dodavatelského portfolia a velmi málo využíváme možností, které nám právě nadnárodní společnost našeho typu přináší. Pokud chceme být nadále úspěšní, výrazná diverzifikace bude nezbytná. Vzrůstající konkurence a tlak na cenu a kvalitu služeb na přepravním trhu nás nutně musí naučit rozlišovat mezi dopravci, kteří sami hledají a nabízejí optimalizovaná řešení a dopravci, kteří čekají, co se stane,“ říká Brandejs.
Proto si pro rok 2015 určil jasné cíle - diverzifikaci dodavatelského portfolia na bázi multisourcingu, ustálení standardních kontraktačních podmínek a s tím související optimalizaci nákladů.
Lukáš Brandejs (39 let) má v oblasti nákupu dlouholeté zkušenosti. Na různých pozicích v rámci nákupních oddělení působil v oblastech strojírenství, energetiky a automotive průmyslu přes 15 let.
Je ženatý a má dvě děti. Od práce si utíká odpočinout nejraději ke golfu (pokud tedy neprší, nefouká, není zima, nebo moc horko).
(tz)