INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Společnost GEFCO posiluje svou přítomnost na českém trhu a v souvislosti s tím rozšiřuje také své personální zastoupení. Do pozice manažera nákupu společnosti GEFCO pro Českou republiku byl proto jmenován Lukáš Brandejs (39). Jeho hlavním cílem je posílení nákupního oddělení společnosti, nebo například diverzifikace dodavatelského portfolia na bázi multisourcingu.

Brandejs se od počátku svého působení v GEFCO Česká republika chce zaměřit na další posun v oblasti obchodních aktivit společnosti. „Zcela určitě bude mezi mé priority patřit důraznější nastavení standardizovaného a transparentního nákupu bez ohledu na nakupovanou kategorii,“ říká nový manažer obchodu společnosti GEFCO pro Českou republiku, Lukáš Brandejs. Výrazněji chce využívat také toho, že GEFCO je součástí nadnárodní společnosti.

„Domnívám se, že jsme příliš zaměřeni na využívání místního dodavatelského portfolia a velmi málo využíváme možností, které nám právě nadnárodní společnost našeho typu přináší. Pokud chceme být nadále úspěšní, výrazná diverzifikace bude nezbytná. Vzrůstající konkurence a tlak na cenu a kvalitu služeb na přepravním trhu nás nutně musí naučit rozlišovat mezi dopravci, kteří sami hledají a nabízejí optimalizovaná řešení a dopravci, kteří čekají, co se stane,“ říká Brandejs.

Proto si pro rok 2015 určil jasné cíle - diverzifikaci dodavatelského portfolia na bázi multisourcingu, ustálení standardních kontraktačních podmínek a s tím související optimalizaci nákladů.

Lukáš Brandejs (39 let) má v oblasti nákupu dlouholeté zkušenosti. Na různých pozicích v rámci nákupních oddělení působil v oblastech strojírenství, energetiky a automotive průmyslu přes 15 let.

Je ženatý a má dvě děti. Od práce si utíká odpočinout nejraději ke golfu (pokud tedy neprší, nefouká, není zima, nebo moc horko).

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3