INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Společnost GEFCO posiluje svou přítomnost na českém trhu a v souvislosti s tím rozšiřuje také své personální zastoupení. Do pozice manažera nákupu společnosti GEFCO pro Českou republiku byl proto jmenován Lukáš Brandejs (39). Jeho hlavním cílem je posílení nákupního oddělení společnosti, nebo například diverzifikace dodavatelského portfolia na bázi multisourcingu.

Brandejs se od počátku svého působení v GEFCO Česká republika chce zaměřit na další posun v oblasti obchodních aktivit společnosti. „Zcela určitě bude mezi mé priority patřit důraznější nastavení standardizovaného a transparentního nákupu bez ohledu na nakupovanou kategorii,“ říká nový manažer obchodu společnosti GEFCO pro Českou republiku, Lukáš Brandejs. Výrazněji chce využívat také toho, že GEFCO je součástí nadnárodní společnosti.

„Domnívám se, že jsme příliš zaměřeni na využívání místního dodavatelského portfolia a velmi málo využíváme možností, které nám právě nadnárodní společnost našeho typu přináší. Pokud chceme být nadále úspěšní, výrazná diverzifikace bude nezbytná. Vzrůstající konkurence a tlak na cenu a kvalitu služeb na přepravním trhu nás nutně musí naučit rozlišovat mezi dopravci, kteří sami hledají a nabízejí optimalizovaná řešení a dopravci, kteří čekají, co se stane,“ říká Brandejs.

Proto si pro rok 2015 určil jasné cíle - diverzifikaci dodavatelského portfolia na bázi multisourcingu, ustálení standardních kontraktačních podmínek a s tím související optimalizaci nákladů.

Lukáš Brandejs (39 let) má v oblasti nákupu dlouholeté zkušenosti. Na různých pozicích v rámci nákupních oddělení působil v oblastech strojírenství, energetiky a automotive průmyslu přes 15 let.

Je ženatý a má dvě děti. Od práce si utíká odpočinout nejraději ke golfu (pokud tedy neprší, nefouká, není zima, nebo moc horko).

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3