Ing. Martin Čudka, jednatel Wiesner-Hager Bohemia spol. s r. o. získal ocenění FINALISTA SOUTĚŽE MANAŽER ROKU 2014. Jedná se o jeho již 8-mý titul finalista soutěže MANAŽER ROKU. V letech 2007 a 2009 získal Martin Čudka i tituly MANAŽER ODVĚTVÍ.
Titul MANAŽER ROKU uděluje Česká manažerská asociace společně s Konfederací zaměstnavatelských a podnikatelských svazů ČR a Svazem průmyslu a dopravy ČR. Letošní ročník MANAŽER ROKU 2014 byl již dvaadvacátý.
Společnost Wiesner-Hager Bohemia spol. s r. o. byla v České republice založena před dvaceti lety. Ing. Martin Čudka působí ve firmě Wiesner-Hager Bohemia na manažerské pozici od jejího založení v Čechách. Od roku 1999 pak na pozici jednatele. Je zodpovědný za výrobu čalouněných dílců pro celý koncern a za výrobu vybraných finálních výrobků pro trhy CEE. Dceřinou firmou Wiesner-Hager Bohemia je firma Wiesner-Hager Project, v které je taktéž jednatelem. Wiesner-Hager Project zajišťuje odbyt produktů Wiesner-Hager do zemí CEE. Wiesner-Hager je mezinárodním specialistou pro kancelářskou a objektovou architekturu. Orientuje se na aktuální trendy ve světě nábytku pro kanceláře a inovace pro spokojenost a pohodlí pracovníků ve firmách. Mateřská společnost koncernu vznikla v Rakousku v roce 1849.
Wiesner-Hager Bohemia zaměstnává v Humpolci celkem 35 zaměstnanců včetně managementu. V hospodářském roce 2014/2015 vygenerovala pod vedením Ing. Martina Čudky zisk před zdaněním ve výši 3,8 milionů Kč. To je šestinásobek oproti minulému období. Obrat společnosti dosáhl 49,6 milionů Kč. Hodnota hrubého provozního zisku EBITDA činila 8,6 milionů Kč. V posledních třech letech se Wiesner-Hager Bohemia podařilo především stabilizovat personální obsazení a soustředit se na profesní růst zaměstnanců. Minimální fluktuace je základem budování profesionálního týmu vysoce kvalifikovaných pracovníků. V roce 2014 došlo k zvýšení výrobní kapacity a celkově k nárůstu výkonů.
Nejen manažerské krédo Ing Martina Čudka zní: „Vždycky platí, že: „ono to půjde“.“ Umění najít vždy řešení je základem strategie kvality. Firma odmítá slevit z kvality a vysvětluje zákazníkům, že kvalita za rozumnou cenu neexistuje. Naopak. Kvalita vždy stojí více úsilí, píle, sebediscipliny a peněz než nekvalita.
(tz)