INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Obsazení vedoucích pozic ve společnosti DPD, předním přepravci a inovátoru v oblasti e-commerce v České republice i Evropě, se k 1. 4. 2016 mění. Daniela Mareše, současného jednatele DPD CZ, střídá na této pozici Miloš Malaník, který dříve pracoval pro jiného logistického integrátora. Novým výkonným ředitelem se stává Ondřej Vaňha, který v DPD od roku 2008 doposud působil jako obchodní a marketingový ředitel.

Daniel Mareš odchází po více jak 14 letech práce pro DPD CZ a 12 letech v pozici generálního ředitele a jednatele do mateřské společnosti GeoPost. “V DPD se nám za dobu mého působení podařilo přejít z dlouhodobě ztrátové firmy na ziskovou. Společnost DPD CZ vyrostla více než desetinásobně, úspěšně vstoupila na trh B2C a představila na českém trhu řadu unikátních novinek, za což bych chtěl všem svým kolegům poděkovat. Jsem přesvědčený, že s novým vedením se bude DPD dále dynamicky rozvíjet a bude svým zákazníkům doručovat radost i nadále,” uvádí Daniel Mareš.

Na místo Daniela Mareše a zároveň pozici regionálního ředitele DPDgroup pro region střední a východní Evropy nastupuje Miloš Malaník, který má bohaté zkušenosti s řízením několika logistických společností od roku 1997. “Svého jmenování na tak významný post v DPD si velmi vážím. Se svým týmem budeme usilovat o to, aby společnost byla stále stejně úspěšná. Pozitivní vztahy se zákazníky a partnery jsou pro mě vždy na prvním místě. Věřím, že se nám společnými silami podaří upevnit pozici DPD jako jedničky mezi soukromými firmami přepravujícími balíky i jako lídra na trhu v inovacích,” říká Malaník.

Ondřej Vaňha, který dosud zastával pozici obchodního a marketingového ředitele, nastupuje na místo výkonného ředitele DPD CZ. V minulosti pracoval na obdobné pozici v obchodním oddělení v jiných logistických a telekomunikačních firmách. V DPD byl zodpovědný za obchodní oddělení, marketing a zákaznický servis.

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3