INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Katerina MaierVIVmail.cz, přední specialista na behaviorální e-mail marketing, rozšířil svůj tým o Kateřinu Maier Krajčovou, která do firmy nastoupila na pozici marketingové manažerky. Jejím úkolem bude v prvé řadě budování značky VIVmail.cz, edukace trhu o možnostech moderních nástrojů pro personalizovaný e-mailing a spolupráce s agenturami. Vzhledem ke svému právnímu vzdělání a praxi bude zároveň zastávat post firemní právničky. V rámci této role bude mít na starosti nastavování a dodržování interních pravidel, revize obchodních smluv či odborný dohled nad personálními daty.

Kateřina Maier Krajčová absolvovala právnickou fakultu Západočeské univerzity v Plzni. Studium ukončila v roce 2007 a získala magisterský titul. Po dobu studia pracovala ve společnosti SAP jako asistentka marketingu. V letech 2007 – 2009 získávala zkušenosti na marketingové pozici ve společnosti CRS, kde řídila projekty, kampaně a organizovala eventy pro velké zákazníky. Od ukončení studia do roku 2014 se věnovala převážně právní praxi. V roce 2014 – 2015 pracovala jako firemní právnička a zároveň jako account manager v agentuře Dark Side. Zde měla na starosti online kampaně, online i offline marketingové projekty pro korporátní zákazníky, jako například Mountfield, Danone, Janssen-Cilag nebo Centrum Chodov. Rok před nástupem do VIVmail.cz zastávala pozici Head of Client Services v digitální agentuře Digital Native Agency, kde se věnovala například klientům Komerční banka, Hills, Podravka, Joyful Craftsmen a Café Coffee Day.

„I když je VIVmail.cz relativně mladá společnost, dosáhla na českém trhu skvělých výsledků a má skutečně velký potenciál růstu. Ráda bych pozvedla povědomí o této společnosti, jejích produktech a službách a také o tom, jak může formou e-mail marketingu pomoci svým klientům s růstem jejich obchodu. Dvojrole marketing manager – firemní právník je pro mě zajímavou příležitostí a velkou výzvou“, uvedla Kateřina Maier Krajčová.

O společnosti VIVmail.cz

Společnost VIVmail.cz byla založena v roce 2013, aby převzala e-mailingové aktivity společnosti VIVnetworks.com (*2009). Když VIVmail.cz převzal začátkem roku 2013 aktivity v inteligentním e-mailingu, tak službu využívalo 12 klientů. Do 12 měsíců si tým VIVmail.cz vybralo už přes 35 firem. V současné době inteligentní e-mail marketing používá v ČR více jak 120 společností. Mezi klienty VIVmail.cz patří například ČEZ, Auto Esa, LevneELEKTRO, Feedo, O2, Nutricia, Tescoma, Vodafone, ČSOB a další. Společnost VIVmail.cz je také pořadatelem Emailing konference - jediné specializované konference v ČR, zaměřené na taktiky a technologie e-mailingové komunikace.

Více informací na www.vivmail.cz.

 

 

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3