INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Společnost Toshiba Europe GmbH posiluje svůj tým v České republice a zároveň rozšiřuje jeho kompetence celkem do 12 zemí. Tomáš Konečný, který dosud zastával funkci B2B Account Manager pro Českou republiku a Slovensko, přebírá roli B2B Sales Manager CZ/SK a Sales Coordinator pro regiony CEE a SEE. Nová posila, Stanka Plavšić, nastoupila na pozici B2B Account Manager pro regiony CSEE.

Stanka pochází z Chorvatska, hovoří plynně česky, anglicky, francouzsky, slovinsky, chorvatsky a domluví se v Bosně, Makedonii a Bulharsku. Její bohaté profesní zkušenosti sahají od pozice Regional Sales Manager společnosti Oracle až po Account Manager či Key Account Manager ve společnostech Kapsch BusinessCom Ltd. a Huawei Technologies.

Rozšířený tým řídí nyní z České republiky plánování a prodeje B2B zařízení a řešení Toshiba v ČR, na Slovensku, v Maďarsku, Chorvatsku, Řecku, Bulharsku, Rumunsku, Slovinsku, Srbsku, Bosně a Hercegovině, Makedonii a na Maltě.

Nový tým bude pracovat spolu s autorizovanými distributory na zvyšování tržního podílu B2B řešení společnosti Toshiba ve všech zmíněných zemích. Zároveň se soustředí na osvětu a nabídku nových služeb společnosti Toshiba pro střední a velké firmy v oblasti služeb a komplexních cloudových řešení, která pomohou společnostem dosáhnout vyšší bezpečnosti a efektivity procesů.

„Region CSEE je pro nás velmi důležitý a výše uvedené změny posílí naši pozici v rámci tohoto regionu. Rozšířením týmu zlepšíme vztahy s našimi uživateli a lépe porozumíme jejich potřebám i v budoucnu, kdy se chceme zaměřit především na středí a velké společnosti. Kromě nabídky našich profesionálních notebooků stále rozvíjíme oblasti řešení a služeb a pomáháme zákazníkům naplnit jejich požadavky ve světě cloudových řešení,“ říká Ronald Ravel, Business Unit Director CSET & Benelux společnosti Toshiba.

„Posílení týmu, rozšíření našich kompetencí do regionů a první dílčí úspěchy jsou potvrzením volby správné strategie. Budoucnost B2B segmentu je jednoznačně v implementaci nových korporátních cloudových řešení a posilování bezpečnosti. Právě na tato odvětví se Toshiba zaměřuje při vyvíjení nových produktů,“ dodává Tomáš Konečný.

Toshiba on-line

Specifikace a popis nejnovějších produktů společnosti Toshiba včetně dalších informací naleznete na stránkách http://www.toshiba-czech.com/.

Všechny uvedené ochranné známky jsou majetkem svých příslušných vlastníků.

Přesné specifikace produktů závisí na konkrétním modelu a dostupnosti v místě prodeje.

O společnosti Toshiba

Společnost Toshiba Corporation, která patří podle magazínu Fortune do žebříčku 500 největších společností, se zaměřuje na pokročilé elektronické a elektrické produkty a systémy ve třech odvětvích: Čistší a bezpečnější energie pro každodenní život; infrastruktura, která zajišťuje lepší kvalitu života; a úložiště podporující pokročilou informační společnost. Řídí se principem skupiny Toshiba: “Oddaní lidem, oddaní budoucnosti.” Toshiba prosazuje globální působení a přispívá tomu, aby budoucí generace mohly žít lepší život.

Toshiba byla založena v roce 1875. Dnes je základem globální sítě více než 550 konsolidovaných společností s obratem 5,6 bilionu yenů (50 miliard USD) a zaměstnává celosvětově 188 000 lidí (data k 31. březnu 2016).

Pro více informací o Toshibě navštivte www.toshiba.co.jp/index.htm

Toshiba Europe GmbH s vedením v Neussu v Německu je dceřinou společností plně vlastněnou Toshiba Corporation se sídlem v Tokiu.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3