Společnost Toshiba Europe GmbH posiluje svůj tým v České republice a zároveň rozšiřuje jeho kompetence celkem do 12 zemí. Tomáš Konečný, který dosud zastával funkci B2B Account Manager pro Českou republiku a Slovensko, přebírá roli B2B Sales Manager CZ/SK a Sales Coordinator pro regiony CEE a SEE. Nová posila, Stanka Plavšić, nastoupila na pozici B2B Account Manager pro regiony CSEE.
Stanka pochází z Chorvatska, hovoří plynně česky, anglicky, francouzsky, slovinsky, chorvatsky a domluví se v Bosně, Makedonii a Bulharsku. Její bohaté profesní zkušenosti sahají od pozice Regional Sales Manager společnosti Oracle až po Account Manager či Key Account Manager ve společnostech Kapsch BusinessCom Ltd. a Huawei Technologies.
Rozšířený tým řídí nyní z České republiky plánování a prodeje B2B zařízení a řešení Toshiba v ČR, na Slovensku, v Maďarsku, Chorvatsku, Řecku, Bulharsku, Rumunsku, Slovinsku, Srbsku, Bosně a Hercegovině, Makedonii a na Maltě.
Nový tým bude pracovat spolu s autorizovanými distributory na zvyšování tržního podílu B2B řešení společnosti Toshiba ve všech zmíněných zemích. Zároveň se soustředí na osvětu a nabídku nových služeb společnosti Toshiba pro střední a velké firmy v oblasti služeb a komplexních cloudových řešení, která pomohou společnostem dosáhnout vyšší bezpečnosti a efektivity procesů.
„Region CSEE je pro nás velmi důležitý a výše uvedené změny posílí naši pozici v rámci tohoto regionu. Rozšířením týmu zlepšíme vztahy s našimi uživateli a lépe porozumíme jejich potřebám i v budoucnu, kdy se chceme zaměřit především na středí a velké společnosti. Kromě nabídky našich profesionálních notebooků stále rozvíjíme oblasti řešení a služeb a pomáháme zákazníkům naplnit jejich požadavky ve světě cloudových řešení,“ říká Ronald Ravel, Business Unit Director CSET & Benelux společnosti Toshiba.
„Posílení týmu, rozšíření našich kompetencí do regionů a první dílčí úspěchy jsou potvrzením volby správné strategie. Budoucnost B2B segmentu je jednoznačně v implementaci nových korporátních cloudových řešení a posilování bezpečnosti. Právě na tato odvětví se Toshiba zaměřuje při vyvíjení nových produktů,“ dodává Tomáš Konečný.
Toshiba on-line
Specifikace a popis nejnovějších produktů společnosti Toshiba včetně dalších informací naleznete na stránkách http://www.toshiba-czech.com/.
Všechny uvedené ochranné známky jsou majetkem svých příslušných vlastníků.
Přesné specifikace produktů závisí na konkrétním modelu a dostupnosti v místě prodeje.
O společnosti Toshiba
Společnost Toshiba Corporation, která patří podle magazínu Fortune do žebříčku 500 největších společností, se zaměřuje na pokročilé elektronické a elektrické produkty a systémy ve třech odvětvích: Čistší a bezpečnější energie pro každodenní život; infrastruktura, která zajišťuje lepší kvalitu života; a úložiště podporující pokročilou informační společnost. Řídí se principem skupiny Toshiba: “Oddaní lidem, oddaní budoucnosti.” Toshiba prosazuje globální působení a přispívá tomu, aby budoucí generace mohly žít lepší život.
Toshiba byla založena v roce 1875. Dnes je základem globální sítě více než 550 konsolidovaných společností s obratem 5,6 bilionu yenů (50 miliard USD) a zaměstnává celosvětově 188 000 lidí (data k 31. březnu 2016).
Pro více informací o Toshibě navštivte www.toshiba.co.jp/index.htm
Toshiba Europe GmbH s vedením v Neussu v Německu je dceřinou společností plně vlastněnou Toshiba Corporation se sídlem v Tokiu.
(tz)