INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Společnost Toshiba Europe GmbH posiluje svůj tým v České republice a zároveň rozšiřuje jeho kompetence celkem do 12 zemí. Tomáš Konečný, který dosud zastával funkci B2B Account Manager pro Českou republiku a Slovensko, přebírá roli B2B Sales Manager CZ/SK a Sales Coordinator pro regiony CEE a SEE. Nová posila, Stanka Plavšić, nastoupila na pozici B2B Account Manager pro regiony CSEE.

Stanka pochází z Chorvatska, hovoří plynně česky, anglicky, francouzsky, slovinsky, chorvatsky a domluví se v Bosně, Makedonii a Bulharsku. Její bohaté profesní zkušenosti sahají od pozice Regional Sales Manager společnosti Oracle až po Account Manager či Key Account Manager ve společnostech Kapsch BusinessCom Ltd. a Huawei Technologies.

Rozšířený tým řídí nyní z České republiky plánování a prodeje B2B zařízení a řešení Toshiba v ČR, na Slovensku, v Maďarsku, Chorvatsku, Řecku, Bulharsku, Rumunsku, Slovinsku, Srbsku, Bosně a Hercegovině, Makedonii a na Maltě.

Nový tým bude pracovat spolu s autorizovanými distributory na zvyšování tržního podílu B2B řešení společnosti Toshiba ve všech zmíněných zemích. Zároveň se soustředí na osvětu a nabídku nových služeb společnosti Toshiba pro střední a velké firmy v oblasti služeb a komplexních cloudových řešení, která pomohou společnostem dosáhnout vyšší bezpečnosti a efektivity procesů.

„Region CSEE je pro nás velmi důležitý a výše uvedené změny posílí naši pozici v rámci tohoto regionu. Rozšířením týmu zlepšíme vztahy s našimi uživateli a lépe porozumíme jejich potřebám i v budoucnu, kdy se chceme zaměřit především na středí a velké společnosti. Kromě nabídky našich profesionálních notebooků stále rozvíjíme oblasti řešení a služeb a pomáháme zákazníkům naplnit jejich požadavky ve světě cloudových řešení,“ říká Ronald Ravel, Business Unit Director CSET & Benelux společnosti Toshiba.

„Posílení týmu, rozšíření našich kompetencí do regionů a první dílčí úspěchy jsou potvrzením volby správné strategie. Budoucnost B2B segmentu je jednoznačně v implementaci nových korporátních cloudových řešení a posilování bezpečnosti. Právě na tato odvětví se Toshiba zaměřuje při vyvíjení nových produktů,“ dodává Tomáš Konečný.

Toshiba on-line

Specifikace a popis nejnovějších produktů společnosti Toshiba včetně dalších informací naleznete na stránkách http://www.toshiba-czech.com/.

Všechny uvedené ochranné známky jsou majetkem svých příslušných vlastníků.

Přesné specifikace produktů závisí na konkrétním modelu a dostupnosti v místě prodeje.

O společnosti Toshiba

Společnost Toshiba Corporation, která patří podle magazínu Fortune do žebříčku 500 největších společností, se zaměřuje na pokročilé elektronické a elektrické produkty a systémy ve třech odvětvích: Čistší a bezpečnější energie pro každodenní život; infrastruktura, která zajišťuje lepší kvalitu života; a úložiště podporující pokročilou informační společnost. Řídí se principem skupiny Toshiba: “Oddaní lidem, oddaní budoucnosti.” Toshiba prosazuje globální působení a přispívá tomu, aby budoucí generace mohly žít lepší život.

Toshiba byla založena v roce 1875. Dnes je základem globální sítě více než 550 konsolidovaných společností s obratem 5,6 bilionu yenů (50 miliard USD) a zaměstnává celosvětově 188 000 lidí (data k 31. březnu 2016).

Pro více informací o Toshibě navštivte www.toshiba.co.jp/index.htm

Toshiba Europe GmbH s vedením v Neussu v Německu je dceřinou společností plně vlastněnou Toshiba Corporation se sídlem v Tokiu.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3