Druhý největší výrobce lihovin v Česku, ústecko-prostějovská GRANETTE&STAROREŽNÁ Destileries (GSD), posiluje management na klíčových pozicích. Od září vedení firmy jmenovalo nového obchodního ředitele a marketingovou ředitelku. Nově pak likérka zřídila funkci exportního ředitele.
Pavel Kadlec, ředitel GSD: „Naším cílem je více strukturovat firmu tak, abychom posílili růst jednotlivých značek. To se týká jak domácího trhu, kde jsme jmenovali nového obchodního ředitele a marketingovou ředitelku, tak zahraničí, kde jsme vytvořili novou pozici ředitele exportu. Všichni noví členové vrcholného managementu jsou zkušení manažeři, proto jsem přesvědčen o tom, že budou pro firmu velkým přínosem.“
Petr Tománek– obchodní ředitel
Od roku 1992 působil na různých pozicích v rámci společnosti Coca - Cola v České republice. Začínal jako obchodní zástupce. Přes manažerské pozice v prodeji se vypracoval na manažera logistiky a následně manažera rozvoje prodejních dovedností pro celou Českou republiku. Od roku 2008 byl sedm let manažerem nákupu pro Česko a Slovensko. Před nástupem na pozici obchodního ředitele GSD pak působil na pozici Route to market manažera, kde měl například na starosti prodejně-distribuční strategie, segmentaci zákazníků či řízení procesů napříč odděleními. Své "baterie" dobíjí s rodinou na chalupě nebo na vodě s přáteli. Zalíbení našel také v moto veteránech.
Zuzana Behová - marketingová ředitelka
Zuzana Behová začínala svou profesní kariéru v oblasti mediálního plánování. Má profesní zkušenosti na straně agentury, klienta i v pozici konzultanta. Několik let pracovala jako marketingová komunikační manažerka v Plzeňském Prazdroji, kde se kromě komunikace a strategie všech značek portfolia podílela například na uvedení značek Frisco a Master na trh. Působila také v agentuře Leo Burnett Advertising jako ředitelka pro strategické plánování. V letech 2011 – 2014 zastávala pozici ředitele ruské pobočky Cocoon Group, která vyvíjela obalový design pro značky Absolut, Becherovka nebo pivovar Efes. Od roku 2014 pracovala jako nezávislý marketingový konzultant například i pro ruský AVTOVAZ (Lada) či likérku GSD. Mezi její záliby patří kultura, sport a cestování.
Jan Doležel – ředitel pro export
Jan Doležel v posledních letech působil především v marketingu. Od roku 2005 šest let pracoval v marketingovém oddělení v British American Tobacco (Lucky Strike, Dunhill, Pall Mall …), z toho 2 roky ve Velké Británii. Následující tři roky zastával pozici senior brand manažera v Plzeňském Prazdroji pro značku Gambrinus. Od roku 2014 pak byl marketingovým manažerem v GSD. Nyní má ve firmě na starosti export a importované značky. Mezi jeho záliby patří sport v jakékoliv podobě, cestování – ideálně po španělsky hovořících zemích – a historie.
O GRANETTE&STAROREŽNÁ Destileries:
GRANETTE&STAROREŽNÁ Distileries a.s. je přímým nástupcem českých likérek GRANETTE a Starorežná Prostějov. Navazuje na více než 500 let dlouhou a bohatou tradici obou předních českých tradičních výrobců lihovin. Objemem výroby 120 tisíc hektolitrů alkoholických nápojů ročně je druhou největším výrobcem lihovin v České republice, zároveň je největším ryze českým výrobcem lihovin na českém trhu. Do výrobního portfolia firmy patří více než stovka produktů. Mezi nejznámější značky patří Stará myslivecká, Blend 42 vodka či Hanácká vodka. Své značky firma také úspěšně vyváží. S produkty pocházejícími z výrobních linek GRANETTE&STAROREŽNÁ Distilleries se zákazníci mohou setkat v dalších dvaceti zemích pěti světových kontinentů. Na domácím trhu pak firma také distribuuje značky Pushkin, Berentzen, Garrone či Appleton Estate a další.