INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Druhý největší výrobce lihovin v Česku, ústecko-prostějovská GRANETTE&STAROREŽNÁ Destileries (GSD), posiluje management na klíčových pozicích. Od září vedení firmy jmenovalo nového obchodního ředitele a marketingovou ředitelku. Nově pak likérka zřídila funkci exportního ředitele.

Pavel Kadlec, ředitel GSD: „Naším cílem je více strukturovat firmu tak, abychom posílili růst jednotlivých značek. To se týká jak domácího trhu, kde jsme jmenovali nového obchodního ředitele a marketingovou ředitelku, tak zahraničí, kde jsme vytvořili novou pozici ředitele exportu. Všichni noví členové vrcholného managementu jsou zkušení manažeři, proto jsem přesvědčen o tom, že budou pro firmu velkým přínosem.“

tománekPetr Tománek– obchodní ředitel

Od roku 1992 působil na různých pozicích v rámci společnosti Coca - Cola v České republice. Začínal jako obchodní zástupce. Přes manažerské pozice v prodeji se vypracoval na manažera logistiky a následně manažera rozvoje prodejních dovedností pro celou Českou republiku. Od roku 2008 byl sedm let manažerem nákupu pro Česko a Slovensko. Před nástupem na pozici obchodního ředitele GSD pak působil na pozici Route to market manažera, kde měl například na starosti prodejně-distribuční strategie, segmentaci zákazníků či řízení procesů napříč odděleními. Své "baterie" dobíjí s rodinou na chalupě nebo na vodě s přáteli. Zalíbení našel také v moto veteránech.

Zuzana Behová - marketingová ředitelka

behováZuzana Behová začínala svou profesní kariéru v oblasti mediálního plánování. Má profesní zkušenosti na straně agentury, klienta i v pozici konzultanta. Několik let pracovala jako marketingová komunikační manažerka v Plzeňském Prazdroji, kde se kromě komunikace a strategie všech značek portfolia podílela například na uvedení značek Frisco a Master na trh. Působila také v agentuře Leo Burnett Advertising jako ředitelka pro strategické plánování.  V letech 2011 – 2014 zastávala pozici ředitele ruské pobočky Cocoon Group, která vyvíjela obalový design pro značky Absolut, Becherovka nebo pivovar Efes. Od roku 2014 pracovala jako nezávislý marketingový konzultant například i pro ruský AVTOVAZ (Lada) či likérku GSD. Mezi její záliby patří kultura, sport a cestování.

 

 

Jan Doležel – ředitel pro export

doleželJan Doležel v posledních letech působil především v marketingu. Od roku 2005 šest let pracoval v marketingovém oddělení v British American Tobacco (Lucky Strike, Dunhill, Pall Mall …), z toho 2 roky ve Velké Británii. Následující tři roky zastával pozici senior brand manažera v Plzeňském Prazdroji pro značku Gambrinus. Od roku 2014 pak byl marketingovým manažerem v GSD. Nyní má ve firmě na starosti export a importované značky. Mezi jeho záliby patří sport v jakékoliv podobě, cestování – ideálně po španělsky hovořících zemích – a historie.

Textové pole:  
Kontakt pro média:
Ing. Martin Jonáš
Mediální zastoupení GRANETTE&STAROREŽNÁ Destileries
tel: 774 269 811
e-mail: martin.jonas@ad-vise.cz
O GRANETTE&STAROREŽNÁ Destileries:

GRANETTE&STAROREŽNÁ Distileries a.s. je přímým nástupcem českých likérek GRANETTE a Starorežná Prostějov. Navazuje na více než 500 let dlouhou a bohatou tradici obou předních českých tradičních výrobců lihovin. Objemem výroby 120 tisíc hektolitrů alkoholických nápojů ročně je druhou největším výrobcem lihovin v České republice, zároveň je největším ryze českým výrobcem lihovin na českém trhu. Do výrobního portfolia firmy patří více než stovka produktů. Mezi nejznámější značky patří Stará myslivecká, Blend 42 vodka či Hanácká vodka. Své značky firma také úspěšně vyváží. S produkty pocházejícími z výrobních linek GRANETTE&STAROREŽNÁ Distilleries se zákazníci mohou setkat v dalších dvaceti zemích pěti světových kontinentů. Na domácím trhu pak firma také distribuuje značky Pushkin, Berentzen, Garrone či Appleton Estate a další.

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3