Marketingový tým leadra našeho trhu s outdoorovým oblečením nově vede Jan Došlý (39), který dříve zastával vedoucí pozice v marketingových a finančních odděleních společností věnujících se především oblasti IT a oděvům. Během předchozích 16 let získal zkušenosti v oborech FMCG, DIY, OOPP, retail, marketing, B2B a B2C. V Alpine Pro si za cíl stanovil více se přiblížit mladší generaci zákazníků skrz posílení digitálních médií a povznést značku tak, aby si zákazníci kupovali výrobky s vědomím, že si pořizují prémiovou kvalitu, jež umožňuje si zážitky z outdooru vychutnat komfortněji. I nadále chce pokračovat ve spolupráci se sportovními svazy (judo, biatlon, kanoisti) a rozšířit ji například o svaz bobistů. Nově přibude i osobní sponzoring atraktivních sportovců. Jako první na začátku tohoto roku Alpine Pro podepsalo čtyřletý kontrakt s Kajakářem roku 2016 Josefem Dostálem.
Jan Došlý vystudoval psychologii, sportovní management a marketing. Jeho největší studijní láskou je cestování. Několikrát navštívil surfařská střediska v USA a Austrálii, kde i studoval oblíbenou angličtinu. V létě ho najdete určitě u vodních ploch, buďto na vlnách surfovat, v poslední době však více chytat vítr do windsurfingové plachty nebo na MTB kole. V zimě zase brázdit vrcholky freeridem na snowboardu. Celoročně se snaží věnovat běhání a především své milované rodině.
(tz)