INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Charles-Pierre_Serain_-_01Novým výkonným ředitelem pro Marketing, Komunikaci a Business Development Komerční banky byl od 1. září 2011 jmenován Charles-Pierre Serain. Charles-Pierre Serain bude mít dvě zástupkyně. Pozici nové zástupkyně výkonného ředitele, která povede nově vzniklý útvar Komunikace, bude od 1. října zastávat Kateřina Šušáková. Nový útvar Komunikace bude zastřešovat externí komunikaci, marketingovou komunikaci, interní komunikaci a regionální komunikaci včetně sponzoringu. Monika Truchliková bude nadále v pozici zástupkyně výkonného ředitele zodpovídat za Marketing a Business Development.

Charles-Pierre Serain nastoupil do skupiny Société Générale v roce 2007, kde působil na různých vedoucích pozicích, jako například ředitel strategického výzkumu a vedoucí inovací v retailovém bankovnictví. Předtím strávil sedm let ve skupině Crédit Agricole jako ředitel marketingu a také jako vedoucí interního auditu. Zastával mimo jiné řadu manažerských pozic v nadnárodních skupinách, jako jsou Unilever, Henkel, Perrier nebo Bahlsen. V pozici výkonného ředitele pro Marketing, Komunikaci a Business Development KB nahradil Renauda Sterna, který se stal generálním ředitelem společnosti ESSOX v České republice, která je součástí Skupiny Komerční banky.

Kateřina Šušáková nastoupila do Komerční banky v roce 2005 na pozici vedoucí strategického a operativního marketingu. Před nástupem do KB zastávala pozici ředitelky marketingu a komunikace ve společnosti Credit Suisse Life & Pension. Předtím řídila sedm let svoji vlastní PR agenturu a působila také jako vedoucí tiskového odboru Ministerstva privatizace.

Monika Truchliková působí na pozici zástupkyně výkonného ředitele pro Marketing a Business Development již od 1. listopadu 2009.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3