INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

GW obchodni 7 kopieLogistická společnost Gebrüder Weiss posiluje a rozšiřuje svůj marketingový tým v České republice. Jan Kodada, dosavadní obchodní ředitel, je nově zodpovědný za rozvoj a řízení marketingového oddělení. Roste nejen poptávka po dopravních službách, ale i po komplexních logistických službách. „Mojí ambicí je posunout český Gebrüder Weiss blíže zákazníkům a zvýšit podíl logistických služeb s vysokou přidanou hodnotou,“ prozrazuje Jan Kodada.

Jan Kodada se v oboru logistiky pohybuje více než 20 let. Během své profesní kariéry působil ve společnostech MTC a Lagermax. Od roku 2008 je věrný společnosti Gebrüder Weiss, kde postupně zastával funkci obchodního ředitele pro oblast Čechy a od 2012 také prokuristy. Nyní se k jeho kompetencím přidává ještě management marketingového týmu a taktéž zodpovědnost pro oblast Moravy. Je absolventem magisterského a následně doktorského studia na Fakultě dopravní na ČVUT.

Být více vidět

Jedním z hlavních cílů Jana Kodady je být více vidět. „Díky skvělé firemní kultuře, vzdělávacím procesům nebo internímu kariérnímu řádu, disponujeme jedinečným know-how v oblasti logistiky a poskytování komplexních přepravních služeb. Rád bych, aby česká pobočka Gebrüder Weiss byla vnímána jako subjekt, který je prvotřídním odborníkem, špičkovým expertem v oboru a postupně se stala první volbou pro české zákazníky. Naší metou je stát se etalonem přepravních a logistických služeb, chceme být tím, s kým se ostatní chtějí srovnávat. Jak v inovacích, tak poskytovaných službách,“ říká Kodada. Doplňuje, že již nyní se ke kmenovým zákazníkům Gebrüder Weiss řadí významné firmy z oblasti automobilového, chemického nebo strojírenského průmyslu, stejně jako z oblasti hi-tech a e-commerce. Gebrüder Weiss jim poskytuje nejenom kompletní servis v podobě přepravních a logistických služeb, ale také speciální řešení pro mimořádně citlivé zboží.

Letos navíc zaznamenala česká pobočka Gebrüder Weiss významný milník v podobě zprovoznění moderní logistické pobočky v parku LiNK v Hradci Králové. Terminál o rozloze přibližně 2 000 metrů čtverečních poskytuje více jak dvojnásobnou plochu pro překládku přepravovaného zboží. Zaměstnanci se zároveň mohli těšit na nové kancelářské prostory na 160 metrech čtverečních.

O společnosti:

Firma Gebrüder Weiss zaměstnává více než 7 100 zaměstnanců ve 150 vlastních pobočkách a patří k předním přepravcům a logistickým firmám v Evropě. Zastřešen společností Gebrüder Weiss Holding AG se sídlem v rakouském Lauterachu sdružuje tento podnik kromě svých hlavních obchodních divizí, jimiž jsou pozemní přeprava, letecká a námořní přeprava a logistika, též řadu vysoce specializovaných oborových řešení a dceřiných společností – mj. logistické poradenství x|vise, tectraxx (oborový specialista pro high-tech firmy), dicall (komunikační řešení, průzkum trhu, školení), Rail Cargo (železniční přeprava) a balíkovou službu Gebrüder Weiss Paketdienst, spolupodílník rakouské společnosti DPD. Toto propojení umožňuje koncernu reagovat rychle a flexibilně na požadavky zákazníků. Zásluhou velkého množství ekologických, ekonomických a sociálních opatření je tento rodinný podnik s historií v oblasti přepravy dlouhou více než 500 let považován i dnes za průkopníka v otázce udržitelného hospodaření.
V České republice společnost Gebrüder Weiss zaměstnává 367 zaměstnanců. Poskytuje tuzemské a mezinárodní pozemní přepravy, leteckou a námořní přepravu, skladovou logistiku a komplexní logistická řešení šitá na míru.

(tz)

Kontakt

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

   
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3