INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Daniel Mares COO PACKETANa pozici Group COO skupiny Packeta, která vlastní přední českou logistickou firmu Zásilkovna a další společnosti zajišťující služby výdejních míst, logistiky a doručení do zahraničí v Evropě, přichází Daniel Mareš. Vedle zodpovědnosti za celkové hospodářské výsledky firem skupiny Packeta bude jeho hlavním úkolem pomoci s dalším rozvojem služeb v ČR, tak v celé Evropě i při další zahraniční expanzi skupiny. Před příchodem do Packety pracoval Daniel Mareš více než 18 let pro DPDgroup, největšího balíkového operátora v Evropě, z toho 12 let na pozici generálního ředitele a jednatele DPD v České republice a regionálního ředitele pro střední a východní Evropu. Poslední 3 roky zastával roli ve vedení DPDgroup v Paříži.

„Daniel je pro náš tým mimořádně cennou posilou. V regionu střední a východní Evropy patří bezesporu mezi top experty na balíkovou logistiku. Nepochybuji o tom, že nám jeho obrovské zkušenosti pomohou naplnit náš cíl být do tří let logistickou platformou pro celý svět,“ říká Simona Kijonková, CEO skupiny Packeta a zakladatelka a spolumajitelka Zásilkovny.

„Jsem nadšený z možnosti pracovat pro Zásilkovnu a celou skupinu Packeta a vést její úspěšný tým. Hluboce věřím v obchodní koncept Zásilkovny a doufám, že svými zkušenostmi přispěji k jeho dalšímu rozvoji a raketově rychlému růstu. Těším se také na to, že se budu moci získat zkušenosti v nové oblasti balíkové logistiky,“ doplňuje nový provozní ředitel Packety Daniel Mareš.

Daniel Mareš (46) absolvoval Vysokou školu ekonomickou v Praze. Během své kariéry zastával významné manažerské pozice v předních evropských logistických společnostech. Během dvanácti let jeho působení na pozici generálního ředitele a jednatele DPD CZ vyrostla firma více než desetinásobně, úspěšně vstoupila na trh B2C a na českém trhu představila řadu unikátních novinek.

Daniel Mareš doplní ve vedení skupiny Packeta Simonu Kijonkovou, která firmu před devíti lety založila a stále stojí v čele holdingu Packeta na pozici CEO.

Skupina Packeta, kam spadá Zásilkovna a dalších devět evropských firem, měla v loňském roce obrat 790 milionů korun. V meziročním srovnání šlo o 70% nárůst. Počet přepravených zásilek byl 11 milionů. V letošním roce očekává Packeta obrat ve výši 1,3 miliardy korun a 18,5 milionů přepravených zásilek. Hlavním motorem růstu jsou nové projekty a inovace. V současné době pracuje projektový a IT tým na desítkách nových projektů. Zmínit lze například doručování do kufru, projekty v oblasti plateb, P2P doručení nebo prohlubování spolupráce s technologickými společnostmi Liftago nebo Twisto.

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

   
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3