Společnost CCV Informační systémy jmenovala Romana Fuchse na post ředitele divize Business Solutions, zaměřené na specializovaná řešení podnikových informačních systémů a řízení skladů (WMS). Na místo vedoucího obchodního oddělení se z pozice obchodního manažera přesunul Lubomír Veselý. Jeho úkolem je koordinace akviziční činnosti a rozvoj obchodních příležitostí pro čtyři stávající divize společnosti.
Novým obchodním ředitelem společnosti ALCOMA a.s., která se zabývá vývojem a výrobou mikrovlnných radioreléových spojů, se stal Ing. Jiří Vykydal. Jeho zodpovědnosti se týkají především vedení obchodního týmu, rozvoji oddělení zákaznické podpory a definování nových obchodních strategií převážně pro Českou a Slovenskou republiku, ale i pro další světová teritoria.
Novým členem představenstva Svazu průmyslu a dopravy ČR (SP ČR) se stal generální ředitel skupiny Siemens Česká republika Eduard Palíšek. O jeho kooptaci rozhodlo představenstvo SP ČR, jehož rozhodnutí v úterý schválila Valná hromada SP ČR v Brně.
OTTIMA s.r.o., přední vzdělávací a konzultační společnost v oblasti HR na českém trhu, s potěšením oznamuje jmenování Barbory Krieglerové do pozice ředitelky. Společnost nově převzala finanční skupina ABP Consulting s cílem podporovat její další obchodní růst a rozvoj portfolia služeb. Barbora Krieglerová působí ve společnosti OTTIMA od roku 2010, nyní přebírá její celkové vedení. Personalistice a konzultačním projektům v oblasti HR se věnuje více než 13 let.
Ředitelkou oddělení Treasury rizik pro korporátní klienty poradenské společnosti PwC Česká republika se stala Olga Cilečková. Věnovat se bude řízení finančních a komoditních rizik a účetnímu poradenství. Olga Cilečková se vrací do PwC ČR po desetiletém působení v londýnské kanceláři PwC Velká Británie, kde se soustředila na poskytování poradenství v oblasti řízení finančních a komoditních rizik velkým britským korporacím.
K 5. říjnu nastoupil do funkce ředitele marketingu a komunikace NN pojišťovny a penzijní společnosti Rostislav Trávníček. V nové pozici bude mít na starost marketing, výzkum trhu a také externí a interní komunikaci.
Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...