INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

adfors litomyslDomov pro seniory a Domov se zvláštním režimem Litomyšl se stal jednou z obdarovaných organizací v rámci projektu „Daruj srdce“ společnosti Saint-Gobain – lídra na trhu se stavebními materiály.

V rámci projektu, který odstartoval na konci listopadu, kupovali zaměstnanci společnosti za symbolickou částku 20 Kč srdíčka s cílem pomoci vybraným organizacím. Celkem přispěli 113 tisíc korun, zbytek do sbírky věnovala Skupina Saint-Gobain, která dohromady pomohla 10 organizacím napříč ČR částkou atakující jeden milion. Část z výtěžku – přes 120 000 Kč – obdržel také Domov pro seniory a domov se zvláštním režimem Litomyšl.

„Daruj své srdce a Saint-Gobain ho věnuje také“. Tak znělo motto již druhého ročníku dobrovolné CSR aktivity, jejímž cílem bylo pomoci tam, kde to nejvíce potřebují. Na konci listopadu každá divize Skupiny v ČR nominovala jednu organizaci, kam vybraný finanční dar poputuje, vždy šlo přitom o organizaci v blízkosti jejich výrobního závodu. Skupina se navíc dopředu zavázala, že k vybrané částce následně přidá další finanční obnos. Aktuálně tak díky projektu „Daruj srdce“ rozdělí Saint-Gobain organizacím napříč ČR částku 872 810 Kč, a to ještě před Vánoci.

„V loňském roce reagovala Skupina Saint-Gobain touto iniciativou na nepříznivý vývoj v souvislosti s pandemií covid-19 a pomohla organizacím, které jí musely nejvíce čelit. Šlo převážně o nemocnice nebo organizace pečující o sociálně slabé, seniory či opuštěné děti, jako je například Klokánek. Letos je situace možná ještě horší, a navíc všeobecná nálada veřejnosti už není tak otevřená pomoci. Chceme to změnit, alespoň mezi našimi zaměstnanci, kterých máme v ČR více než 4 tisíce, a ukázat jim, že pomoci je potřeba dnes ještě víc než vloni. Finanční dar předáváme organizacím ještě před Štědrým dnem,“ říká k akci Robert Kudrna, personální ředitel Saint-Gobain východní Evropa.

Sbírka „Daruj srdce“ probíhala od 29. 11. do 10. 12. Během tohoto období mohli zaměstnanci přispívat do předem připravených pokladniček u vstupu do jednoho ze 14 výrobních závodů i na centrále společnosti v Praze. Za symbolickou částku 20 Kč si mohli koupit papírové ozdoby ve tvaru srdíčka a ozdobili jimi k tomu určené vánoční stromky. Počet srdíček
i výše daru přitom byla zcela dobrovolná. V kasičkách všech závodů se během dvou týdnů nastřádalo celkem 113 000 Kč. Zbytek celkové částky věnovala Skupina Saint-Gobain.

Předávání šeků probíhá za účasti zástupců organizátora projektu a každé jedné organizace ještě před Vánoci. Kromě Domova pro seniory
a domova se zvláštním režimem v Litomyšli pod stromečkem letos najdou „něco navíc“ také Fond ohrožených dětí Klokánek, Nadace Leontinka, spolek Nedoklubko, Parent Project, Domov Na výsluní Hořovice, Nemocnice Znojmo, Domov seniorů Hranice, Domov Anna v Českém Brodě a Domovy na Orlici.

O Skupině Saint-Gobain

Saint-Gobain vyvíjí, vyrábí a prodává stavební materiály a řešení, která jsou klíčová pro pohodový život každého z nás a naši budoucnost. Tyto materiály nás obklopují ve všech místech, kde žijeme,
a jsou součástí každodenního života: v budovách, dopravních prostředcích, infrastruktuře a v mnoha průmyslových řešeních. Poskytují nám komfort, výkonnost a bezpečnost tím, že řeší výzvy udržitelné výstavby, efektivního využívání zdrojů a změny klimatu.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3