INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

av 40 ppČeská podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen „ČPP“) slíbila v rámci své kampaně, že za každou novou smlouvu majetkového pojištění poskytne ze svých prostředků 50 Kč Nadaci policistů a hasičů. V tomto týdnu šek na částku sedm set tisíc korun převzal v karlínské centrále ČPP z rukou předsedy představenstva Jaroslava Besperáta ředitel Nadace Vladimír Šutera.

Věnovat finanční dar právě Nadaci policistů a hasičů bylo pro ČPP jasnou volbou. „Policisté a hasiči dělají velice záslužnou činnost a neváhají pomáhat i v době, kdy ve svých rodinách sami řeší náročné životní situace. Ať jde o jejich zapojení při boji s koronavirem nebo při živelních katastrofách. Známe i práci jejich Nadace, kterou dlouhodobě podporujeme a přispíváme na její činnost,“ uvedl při této příležitosti Jaroslav Besperát, předseda představenstva ČPP.

„Zvláště v této těžké době mají myslím všichni větší chuť pomáhat a jsem rád, že náš finanční příspěvek jako formu poděkování můžeme předat právě hasičům a policistům, za jejich nasazení a obětavou práci při ochraně zdraví a bezpečnosti nás všech. Věřím, že naše klienty přivedla k uzavření pojistky i naše kampaň na majetkové pojištění DOMEX+ „Pojištění, které pomáhá dvakrát“. Jednalo se o více než 12 tisíc nových klientů a věříme, že i oni mají teď dobrý pocit, že podpořili dobrou věc, a navíc tak zabezpečili svůj domov. Děkujeme všem,“ ocenil Jaroslav Besperát.

Ředitel Nadace Vladimír Šutera na společném setkání s Jaroslavem Besperátem k tomu doplnil: „Děkujeme ČPP za dlouhodobou spolupráci téměř od začátku činnosti Nadace. Díky přízni dárců a sponzorů můžeme realizovat naše projekty zaměřené na zlepšení životních podmínek dětí po policistech a hasičích, kteří zahynuli při výkonu služby, na podporu bývalých policistů a hasičů těžce tělesně postižených následkem zranění utrpěného při výkonu služby a naši činnost jsme rozšířili v posledních letech o pomoc rodinám policistů a hasičů, které se neočekávaně ocitly v tíživé životní situaci.“ S poděkováním předal Vladimír Šutera dárkem také skleněný antivir, který vytvořil jeden z našich nejlepších uměleckých sklářů Jiří Pačinka.

Součástí pozitivního obrazu firmy a její kultury je odpovědné podnikání a pomoc tam, kde je to nejvíce potřeba. Více než dvě desetiletí ČPP podporuje Nadaci policistů a hasičů, která pomáhá rodinám těch, kteří ve službě ztratili své zdraví nebo dokonce život. Jako významný hráč na pojistném trhu považuje ČPP odpovědné podnikání za samozřejmost a zároveň závazek vůči společnosti a životnímu prostředí. Společenská odpovědnost je součástí firemní kultury a je stejně důležitá jako dlouhodobá prosperita.

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je univerzální pojišťovnou, která nabízí svým klientům moderní produkty a komplexní pojistná řešení. Česká podnikatelská pojišťovna je třetím největším poskytovatelem povinného ručení na pojistném trhu v České republice. Společnost působí prostřednictvím 6 regionálních ředitelství, 100 poboček a 220 kanceláří na celém území ČR. Kompletní nabídka produktů je k dispozici na www.cpp.cz. Dotazům je vyhrazena klientská linka 957 444 555.

ČPP je součástí pojišťovací skupiny Vienna Insurance Group. Vienna Insurance Group (VIG) je předním specialistou na pojištění v Rakousku a ve střední a východní Evropě. Na burze kótovaná Vienna Insurance Group je podnikem s nejvyšším ratingem v rámci hlavního indexu Vídeňské burzy ATX; akcie jsou kótovány i na Burze cenných papírů Praha.

Nadace policistů a hasičů byla zřízena v roce 2002 s cílem pomoci zlepšit životní podmínky dětem policistů a hasičů, kteří zemřeli při výkonu služby či v přímé souvislosti s ní, nebo policistům a hasičům těžce tělesně postiženým následkem zranění utrpěného v přímé souvislosti s výkonem služby. Od roku 2018 pomáhá policistům a hasičům případně jejich rodinám, k překlenutí nepředpokládané tíživé životní situace vzniklé ze zdravotních či sociálních příčin nebo v důsledku živelní katastrofy. Více o nadaci http://www.nadacepah.cz/

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3