Někdy chcete podpořit správnou věc, ale obáváte se, že se váš příspěvek ocitne v nesprávných rukou. Vaše obavy jsou na místě, protože dobročinnost občas bývá zneužita a místo toho, aby se peníze dostaly k těm potřebným, skončí v kapse podvodníků.
Peugeot se rozhodl zajistit svým zaměstnancům stoprocentně spolehlivé a transparentní dárcovství. Spojil se se společností Captain Cause, jež se zaměřuje na pomoc organizacím se sociálním a environmentálním dopadem po celém světě, a společně budou podporovat vzdělávací a environmentální cíle, které jsou značce Peugeot blízké.
Peugeot financuje dárcovskou kampaň pro své zaměstnance, kteří tak mohou přispět na tyto účely. První etapa kampaně probíhá právě teď. Zaměstnanci mohou několika kliknutími podpořit projekty zaměřené na ochranu přírody. Jedná se například o projekt Born Free, který se snaží o záchranu ohrožených volně žijících druhů a přírodních oblastí, nebo Under the Pole, což je vědecký a osvětový program pro ochranu oceánů.
Druhá etapa kampaně by měla umožnit i zapojení veřejnosti, jak vysvětluje ředitelka společnosti Peugeot, Linda Jackson: „Věříme, že klíčem k udržitelnějšímu světu je vzdělání. Proto přispíváme na konkrétní vzdělávací projekty našich partnerů Under the Pole a Born Free. Interně do závazku Peugeot zapojujeme naše zaměstnance. Ve druhé fázi rozšíříme tuto možnost i mimo naši společnost, abychom našim zákazníkům umožnili podpořit věci, které jsou nám v souladu se závazkem a vizí značky Peugeot blízké.“
(tz)