INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

První rychlodobíjecí stanice v prostorách odpočívky čerpací stanice OMV byla v České republice spuštěna již v roce 2019 a od té doby se OMV řadí mezi lokální průkopníky rozvoje elektromobility. O rok později zahájila společnost úzkou spolupráci s jedním z českých lídrů ve veřejné dobíjecí infrastruktuře, Pražskou energetikou (PRE).

Od té doby byla rychlodobíjecími stanicemi PRE POINT pokryta více než třetina ze 138 čerpacích stanic OMV v Česku. Nyní obě strany potvrdily, že jejich budoucím zájmem je navázat na dosavadní úspěšnou spolupráci a významně ji rozvíjet i v dalších směrech.

Strategické partnerství OMV ČR a PRE mělo dosud rysy spolupráce dvou nezávislých subjektů provozujících své služby v prostorách čerpacích stanic. Nově společnosti předpokládají společný rozvoj podpory elektromobility v České republice s cílem propojení investic a rozvoje sítě rychlodobíjecích bodů i mimo čerpací stanice. Již nyní však probíhá postupný rebranding dobíječek u čerpacích stanic OMV a k označení PRE POINT přibývá logo celoevropského projektu OMV pro rozvoj elektromobility „eMotion“. V současné době je dobíjení prostřednictvím dobíjecích stanic PRE POINT k dispozici u 40 čerpacích stanic OMV v České republice. Na každé zmíněné lokalitě najdou řidiči jednu nebo dvě rychlodobíjecí stanice PRE s výkonem 50, 75 nebo 150 kW.

„Náš společný záměr navázat na dosavadní společný projekt a významně ho rozvíjet dále je logickým vyústěním aktivit společnosti OMV v oblasti rozvoje elektromobility napříč Evropou, v jehož rámci byl loni ve čtyřech zemích představen náš vlastní koncept eMotion. Ještě před tímto představením nám v České republice umožnila úzká spolupráce s Pražskou energetikou vybavit v krátké době velkou část našich čerpacích stanic rychlodobíječkami PRE POINT. V rámci lokalizace projektu eMotion v České republice velmi rádi propojíme know-how obou již spolupracujících společností a v brzké době představíme konkrétní společné plány,“ komentuje Eric Schulze, Senior Vice President Retail Mobility & Convenience skupiny OMV.

„Umístění rychlodobíjecích bodů u stávajících čerpacích stanic má z pohledu elektromobility velký význam. Naše zkušenosti ukazují, že při zastávkách na dobití oceňují zákazníci také možnost útočiště za nepříznivého počasí, pohodlné zázemí a služby, mezi které patří například chutné občerstvení a dobrá káva. Naším cílem v rámci budoucích společných plánů s OMV je posílení pozice jednoho z klíčových dodavatelů dobíjecích služeb pro elektromobily v České republice,“ dodává Libor Hladík, vedoucí sekce Emobilita v Pražské energetice.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3