INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Český výrobce a distributor ekologických tonerů Teko Technology s.r.o. chce v roce 2013 více dbát na životní prostředí a přispívat k regionálním otázkám. Firma se od svého vstupu na český trh hlásí k ekologickým a výrobním standardům Evropské unie a aktivně prosazuje svou společenskou odpovědnost. Podporuje osvětu v oblasti ekologie a recyklace, podílí se na místních společenských a sportovních akcích a přispívá k ochraně životního prostředí.

V průběhu posledních pěti let se výrobce kompatibilních tonerů TEKO hlásí ke společenské odpovědnosti a začleňuje do svých každodenních procesů potřeby zákazníků, zaměstnanců, regionu i celé společnosti. Nabízí přes 70 pracovních míst a v letošním roce plánuje navýšení tohoto počtu. Kromě výrobny v Ostravě disponuje Teko Technology sedmi pobočkami po celé ČR, a to v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Karlových Varech, Náchodě a v Mladé Boleslavi.

Inovace v Teko Technology podpořila EU

V roce 2011 zahájila Teko Technology rozsáhlou renovaci výrobních prostor a od té doby firma postupně roste. „Na rekonstrukci a zvětšení výroby jsme dostali dotace z Evropské unie, rozšířili jsme dosavadní prostory a vytvořili nová pracovní místa, " vysvětlil Petr Kempa, produktový manažer Teko Technology s.r.o.. Renovací prošla jak výrobní hala, tak přilehlá zkušebna a balírna tiskových náplní. „Přestože je každý náš produkt vyráběný, testovaný a balený ručně jednotlivými zaměstnanci, máme k dispozici řadu moderních technologií, které zvyšují kvalitu výrobků a zajišťují bezpečné pracovní prostředí," upřesnil Kempa. Jedná se například o nový systém odvětrávání, který reguluje nebezpečné látky ve vzduchu.

Garance kvality použitých materiálů

Vzhledem k výrobnímu artiklu společnosti je třeba, aby bezezbytku splňovala ekologické postupy a certifikace. Teko Technology vyrábí kompatibilní ekologické tonery a tiskové náplně TEKO. Materiál použitý na jejich výrobu pochází výhradně od dodavatelů z Evropské unie, přesněji z Velké Británie, a společnost disponuje všemi potřebnými certifikáty. Každý toner projde před opuštěním továrny sérii testovacích tisků, kdy je odzkoušena barevná kvalita, funkčnost a mechanická odolnost.

Ekologická likvidace zaručena

Firma tiskové náplně nejen vyrábí, ale také zajišťuje jejich sběr a likvidaci. Svou ekologickou politikou se Teko Technology snaží působit na své klienty a dodavatele a rozšiřovat tak všeobecné povědomí o problematice životního prostředí. Tonery a tiskové náplně do kancelářských zařízení spadají do kategorie nebezpečného odpadu. Prach, elektronické tiskové čipy nebo samotné plastové obaly představují v případě neodborné likvidace značné riziko. Zpětným odběrem tiskových produktů se společnost snaží zabránit jejich likvidaci „po domácku", při které použité tonery často končí v směsném odpadu.

Teko Technology využívá služeb specializovaného dodavatele, který se na tento typ odpadu dlouhodobě specializuje. Likvidace každé tiskové náplně je zpětně dohledatelná a dodavatel služeb za ni ručí.

Bezpečná výroba

Tonerový prach, který je náplní všech tiskových kazet, je látka značně škodlivá lidskému zdraví. Proto je kladen značný důraz jak na finální kontroly tonerů, z kterých prach nesmí unikat, tak na pracovní prostředí. Všichni zaměstnanci mají k dispozici ochranné pomůcky, které zabraňují vdechnutí prachu či zasažení očí a pokožky „Za své zaměstnance jsme na pracovišti zodpovědní a rozsah této povinnosti si plně uvědomujeme. Ceníme si jejich práce a zdraví a proto o ně maximálně dbáme," dodal Petr Kempa.

Výrobce tonerů TEKO garantuje, že všechny jeho produkty jsou ekologické a k jejich výrobě jsou používány zásadně recyklovatelné materiály.


O TEKO TECHNOLOGY s.r.o.

Společnost TEKO TECHNOLOGY je přední český specialista na profesionální renovace tonerů, kazet a pásek do laserových, inkoustových a jehličkových tiskáren, kopírek a faxů. Na českém trhu působí od roku 1998 a od té doby získala desetitisíce spokojených zákazníků. Vyrábí vlastní značku tonerů TEKO, které jsou zcela kompatibilní se zařízeními značek Apple, Brother, Canon, Epson, Fujitsu, HP, IBM, Lexmark, Konica, Kyocera, Lanier, Minolta, Mita, Nes, Oki, Olivetti, Panasonic, Philips, Printronix, Ricoh, Samsung, Sanyo, Sharp, Star, Tally, Tektronix, Toshiba, Utax a Xerox.

Svým zákazníkům nabízí TEKO TECHNOLOGY s.r.o. možnost odběru zboží na sedmi místech po České republice, dále odbornou pomoc na všech prodejnách a dopravu objednaného zboží zdarma. Všechny prodávané výrobky jsou šetrné k životnímu prostředí a jsou vyrobeny z recyklovatelných materiálů. Zárukou kvality služeb TEKO TECHNOLOGY s.r.o. jsou oborové certifikáty ČSN EN ISO 9001:2009.

Více informací naleznete na stránkách http://www.teko-toner.cz

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3