INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Společnost dm drogerie markt byla oceněna jako Ethnic Friendly zaměstnavatel. Dlouhodobé naplňování a dodržování zásady rovného zacházení s etnicky rozličným obyvatelstvem vedlo organizaci IQ Roma servis, o. s. k ocenění společnosti dm drogerie markt s. r. o. prestižní značkou Ethnic Friendly zaměstnavatel.

 „Získání značky Ethnic Friendly zaměstnavatel je pro nás velkou výzvou do budoucna. Myšlenka ocenění je velmi blízká filozofii naší společnosti. Naplňování zásady rovného přístupu ke všem spolupracovníkům je v dm zaručeno mimo jiné také propracovaným systémem vzdělávacích programů a interních porad,“ zhodnotila získání ocenění vedoucí resortu lidských zdrojů paní Alena Střížová a dodala: „Jsme přesvědčeni, že odpovědný přístup společnosti ke všem svým spolupracovníkům vede k růstu loajálnosti a tím i úspěchu firmy.“

O značce Ethnic Friendly

Koncepce Ethnic Friendly zaměstnavatel byla v roce 2007 vytvořena organizací IQ Roma servis, o. s. na podporu zavádění kultury rovného přístupu k etnickým menšinám v České republice. Smyslem koncepce je podpora fungování zásad rovného zacházení a zintenzivnění tvorby nediskriminačního prostředí a vztahů na trhu práce. Značka je určena pro co nejširší spektrum zaměstnavatelů. Její získání je podmíněno úspěšným absolvováním objektivního šetření přímo v konkrétní firmě.

O společnosti dm drogerie markt

dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 210 prodejen zásobuje po celé České republice ze svého  logistického centra v Jihlavě. Jednateli společnosti jsou Gerhard Fischer a Ing. Pavel Kadečka. Celkem v dm pracuje 2.160 spolupracovníků. V obchodním roce 2011/2012 vykázala dm v České republice obrat ve výši 6,208 mld. CZK a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Společnost dm uvádí na trh mimo jiné dm značky Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, Das gesunde Plus, Denkmit či Sundance.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3