INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

EON logoEGA s webovkou a globusem 02Do letošního ročníku národního kola soutěže E.ON Energy Globe Award ČR bylo letos přihlášeno 217 ekologicky zaměřených projektů. Z nich pak mezinárodní porota vybrala trojici nejzajímavějších v kategorii Firma, Obec, Mládež a Kutil, které budou soutěžit kromě prvenství ve své kategorii rovněž o celkové vítězství v soutěži. Letošní novinkouje vedle nového uspořádání kategorií a možnosti přihlásit i nezrealizované nápady také vyhlášení nejsympatičtějšího projektu z 12 nominovaných, a to pomocí SMS či internetového hlasování na webových stránkách www.energyglobe.cz.

Svůj hlas mohou zájemci odevzdat jednomu z projektů v době od 1. srpna do konce září 2013.

bmw i3Projekt s největším počtem hlasů pak získá od generálního partnera soutěže – BMW Group Česká republika tříletou zápůjčku elektromobilu BMW i3 spolu s domácí dobíjecí stanicí BMW Wallbox. Pro šťastné hlasující jsou pak připraveny ceny v podobě elektrokola či unikátní úsporné pračky gorenje powered by E.ON.

A o jaký koncept elektromobilu se v případě BMW i3 jedná? Jde o zcela nový a ojedinělý projekt vycházející z koncepce lehké konstrukce z kompozičních materiálů, která zajistí energetickou efektivnost. Při výrobě elektromobilu BMW i3 je využívána elektrická energie získávaná 100 % z obnovitelných zdrojů a u celého projektu byly již v ranné fázi konstrukce definovány závazné ekologické cíle týkající se nákupu, vývoje, výroby a prodeje. Řada inovativních opatření v procesech vývoje, výroby a recyklace včetně začlenění řešení do dodavatelské sítě BMW stanovila nová měřítka v oblasti trvalé udržitelnosti. Elektromobil BMW i3 disponuje minimálně o třetinu nižším ukazatelem potenciálu pro globální oteplování (CO2e) než podobný velmi úsporný vůz se spalovacím motorem.

Celkový vítěz, vítěz nejsympatičtějšího projektu a jednotliví vítězové kategorií budou známi v rámci slavnostního vyhlášení nejsympatičtějšího a celkového vítěze „ekologického oskara“, jenž bude odvysíláno 19. října 2013 od 22:00 na ČT1. Vedle finanční odměny 300.000 Kč pro celkového vítěze a již zmíněného BMW i3 pro vítěze nejsympatičtějšího projektu, čekají zajímavé ceny od partnerů soutěže také na vítězné projekty v jednotlivých kategoriích. Jsou to například tepelná čerpadla či závěsné kondenzační kotle od společnosti Vaillant Group Czech s. r. o., unikátní energeticky úsporné pračky od společnosti Gorejne spol. s r.o. a jiné zajímavé ceny od dalších partnerů. Vítězové letošního ročníku E.ON Energy Globe Award ČR se tedy mají na co těšit.

(ny)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3