INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

 Společnost Unipetrol se stala stříbrným partnerem 21. ročníku ankety Zlatý Ámos o nejoblíbenějšího učitele České republiky školního roku 2013/2014. Ten bude zvolen z kandidátů, které do ankety nominují žáci základních a středních škol a členové dětských zájmových sdružení. Jednou z letošních novinek soutěže se stane volba nejoblíbenějšího učitele chemie.

 

 „Jsme rádi, že můžeme podpořit tradiční anketu Zlatý Ámos, která se již dvě desítky let snaží přispět ke zvýšení prestiže učitelské profese v České republice. Jednou z priorit Unipetrolu je popularizace chemie u veřejnosti a mezi studenty základních a středních škol. Proto chceme v rámci ankety ocenit také nejoblíbenějšího učitele chemie.“ řekl generální ředitel a předseda představenstva Unipetrolu Marek Świtajewski

"Vážíme si podpory tak významné společnosti, jakou je Unipetrol. Věříme, že přispěje ke kvalitě ankety Zlatý Ámos, která vstupuje do třetího desetiletí své existence. Naše vzájemná spolupráce přináší na startu nového ročníku i novinku do průběhu ankety - volba nejoblíbenějšího učitele chemie. Už teď jsem zvědavý, kolik chemikářů do ankety žáci navrhnou a kdo titul získá," doplňuje ředitel ankety Zlatý Ámos Slávek Hrzal.

Unipetrol se dlouhodobě snaží zvýšit povědomí veřejnosti o významu chemie v každodenním životě člověka a podpořit zájem mladé generace o studium chemie. Již dvanáctým rokem je skupina Unipetrol strategickým partnerem VŠCHT Praha, spolupracuje se střední školou EDUCHEM v Meziboří, je partnerem soutěže Mladý chemik a v letošním roce podpořila vznik expozice Chemie kolem nás, která je veřejnosti přístupna v budově Národního technického muzea v Praze. Více o aktivitách na podporu chemie na stránkách www.unipetrol.cz/zodpovednafirma.

Anketu Zlatý Ámos o nejoblíbenějšího učitele České republiky vyhlašuje a organizuje nevládní a nezávislé občanské sdružení Klub Domino, Dětská tisková agentura. Jejím posláním je především popularizace pedagogů, kteří podle hodnocení dětí, žáků a studentů významně přispívají k utváření kvalitního vztahu mezi žáky a učiteli (vychovateli), dětmi a jejich vedoucími. Vítěz letošního ročníku bude znám v pátek 28. března 2014.

UNIPETROL, a.s., ovládá společnosti, které působí v petrochemickém průmyslu v České republice. V roce 2005 se stal Unipetrol součástí skupiny PKN Orlen, která je největším zpracovatelem ropy ve střední Evropě. Skupina Unipetrol se zaměřuje především na zpracování ropy, distribuci pohonných hmot a na petrochemickou výrobu.  Ve všech těchto oblastech patří k významným hráčům v České republice i na středoevropském trhu. Skupina Unipetrol je v České republice jedna z největších z hlediska obratu a zaměstnává 3700 lidí.

(tz)


Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3