INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

PKN ORLEN, mateřská společnost Unipetrolu, byla oceněna prestižní celosvětovou cenou Nejetičtější společnost roku 2014, v rámci kategorie ropného a energetického průmyslu. kategorii. PKN ORLEN, největší rafinérská a petrochemická skupina ve střední Evropě, je jedinou společností středoevropského regionu, které se této ocenění dostalo.  Společnost Unipetrol je součástí skupiny ORLEN od roku 2005.

 

 "Toto ocenění je významným úspěchem pro naši společnost, který potvrzuje, že přijatá opatření v oblasti etiky odpovídají v PKN ORLEN nejvyšším světovým standardům. Vzhledem ke komplexní povaze našich činností a jejich globálnímu dosahu je oblast etiky pro nás velmi důležitá. Dokazujeme, že slabé makroekonomické prostředí nikdy nesmí zbavit vedení společnosti a zaměstnance povinnosti podnikat eticky," řekl Jacek Krawiec, předseda představenstva PKN ORLEN.

 

Titul se uděluje společnostem na základě “Ethics Quotient ™” rámce, který tvoří komplexní metodika bodování vypracovaná institutem Ethisphere a mezinárodním týmem poradců v oblasti etiky v podnikání. Klíčovým kritériem při výběru Nejetičtějších společností světa je jejich schopnost úspěšně integrovat program etického chování do každodenního fungování společností a nastavit pevné standardy etického vedení. Titul Nejvíce etická společnost světa se uděluje od roku 2006, v tomto roce jej získalo 144 společností z celého světa.

 

Společnost Unipetrol, jako člen skupiny PKN ORLEN, podporuje stejné etické zásady. Hodnoty společnosti jsou sjednoceny s hodnotami, které vyznává mateřská společnost PKN ORLEN. Členové skupiny Unipetrol si uvědomují svoji zodpovědnost vůči všem partnerům – svým zaměstnancům, zákazníkům, akcionářům, obchodním partnerům, veřejnosti. Proto se přijetím Etického kodexu zavazují k jasným zásadám, které tvoří základní rámec pro podnikatelské a společenské jednání a zároveň pro hodnoty kultury ve společnostech skupiny Unipetrol.

 

O Ethisphere institutu

Ethisphere institut je nezávislé výzkumné centrum, které podporuje osvědčené postupy a etiku v podnikání, stejně jako nejvyšší standardy řízení vztahů se zaměstnanci, obchodními partnery, investory a dalšími zástupci v regulatorní oblasti. Ethisphere institut hodnotí a srovnává programy a ctí nejvíce etické společnosti v rámci programu Nejetičtějších firem na světě. Úplný seznam oceněných je zveřejněn v magazínu Ethisphere. Institut Ethisphere je take předním poskytovatelem nezávislého ověřování dodržování firemních etických principů, a to prostřednictvím svých certifikačních program.

 

 

 

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3