INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

004Sbírka Globusu pro dlouhodobého partnera, Konto Bariéry, kterou hypermarket uspořádal u příležitosti svého 20. výročí v ČR, má své rekordní finále. Z původně předpokládaného počtu (20) pomůže Globus rovnou 22 speciálně upravenými dodávkami. Ty poputují prostřednictvím Konta Bariéry do rukou dvacítce organizací, které pomáhají handicapovaným denně žít lepší život. Mezi nimi bude i sportovně aktivní spolek Černí koně.

Téměř čtyřměsíční charitativní sbírka hypermarketů Globus byla dnes uzavřena s rekordním výsledkem více než 14,3 milionů korun. Za ně bude moci Globus nakoupit ne původně avizovaných 20, ale 22 speciálně upravených aut pro handicapované z dvacítky organizací po celé ČR. „Rádi bychom poděkovali všem našim zákazníkům, kteří se do charitativní sbírky zapojili tím, že nakupovali výrobky označené logem „20 let.“ Je však potřeba zmínit i velkou roli partnerů z řad dodavatelů, ale i známých osobností, kteří nás v dobročinnosti podpořili,“ říká mluvčí Globusu Pavla Hobíková. S tím, že se do sbírky Globusu jeho „kulatin“ na českém trhu zapojili bez nároku na honorář Lucie Bílá, Eva Holubová a Ondřej Hejma, kteří byli tvářemi celé kampaně. 

Dodávky usnadňují handicapovaným život

Ředitelka Konta Bariéry Božena Jirků projevila nad výsledky úspěšné sbírky velkou radost. „Jsem ráda, že jsme náš původní cíl výrazně překonali. Speciálně upravená auta jsou praktická a bez nadsázky usnadňují handicapovaným život. Jejich pořízení je však v běžných podmínkách neziskovek zcela nereálné, pomoc Globusu je proto nedocenitelná. Jsme pyšní, že máme po svém boku tak silného partnera, který se o své úspěchy v podnikání dokáže podělit a nadchnout pro dobrou věc nejen zákazníky, ale také obchodní partnery.“ Též poznamenala, že díky dlouhodobé spolupráci s Globusem mohla její organizace pořídit již 67 aut.

Mít „Vítr ve vlasech“ i závodit

Jednou z organizací, která dostane velkoprostorovou dodávku, jsou Černí koně – spolek, který se zabývá cyklistickou pro handicapované na závodní i rekreační úrovni. „Darované auto využijeme na převoz handicapovaných i jejich asistentů na nejrůznější akce a závody. Velice se nám bude hodit i na cestách za dětmi do základních škol, kde jim vyprávíme o životě s handicapem, rizicích i bezpečnosti,“ říká předseda spolku Tomáš Pouch. Dodávka podle jeho slov najde uplatnění také  v rámci nového projektu Vítr ve vlasech. „Všechna dětská rehabilitační centra vybavíme speciálními koly na ruční pohon. Handicapované děti si kola vyzkouší, a pak jim nové zdarma přivezeme domů. Nové auto od Globusu pomůže dělat radost. Děkujeme!“

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3