INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Dárcovský fond ARMEX děčínské společnosti ARMEX ENERGY, letos podpoří 115.000 korunami vzdělání mladých znevýhodněných lidí. O příspěvek na speciální učební pomůcky, stipendium či školné mohou žádat mladí lidé ve věku 6 až 25 let, kterým sociální podmínky neumožňují dosáhnout na požadované vzdělání. Žádosti mohou zájemci ze všech 27 měst, ve kterých má společnost ARMEX ENERGY pobočky, podávat až do 15. května. Na severu Čech mohou o podporu žádat mladí z okresů Chomutov, Most, Teplice, Ústí nad Labem, Litoměřice a Děčín. Fond ARMEX spravuje Ústecká komunitní nadace.

Jan Vávrovec, člen představenstva ARMEX ENERGY: "Ne každý má na startovní čáře stejné podmínky a u mladých lidí je to o to více důležité. Chceme jim proto dát podobnou šanci jako mají ostatní, aby mohli rozvíjet své nadání a naplňovat své sny. Mladí lidé jsou totiž naší budoucností. Stejně jako v podnikání myslí naše firma dlouhodobě. Také náš dárcovský fond se orientuje na pomoc, která se reálně projeví až v dlouhodobém horizontu."

O podporu z fondu mohou žádat mladí lidé ve věku 6 až 25 let, kteří bydlí v okresech, kde má společnost ARMEX ENERGY své pobočky (viz níže). Maximální výše podpory pro jednoho zájemce je 15.000 korun na jeden školní rok či jednorázový nákup pomůcek.

Kateřina Valešová, Ústecká komunitní nadace: "Žádat mohou mladí lidé, kteří se například ocitli v nepříznivé finanční situaci, jsou v náhradní rodinné péči jako dětské domovy či SOS vesničky, nebo jsou tělesně či mentálně znevýhodněni," upřesnila Kateřina Valešová z Ústecké komunitní nadace.

Příspěvek je možné použít na úhradu speciálních učebních pomůcek, školné, stipendium či vzdělávací kurzy nebo jiné doprovodné aktivity prokazatelně přispívající k odstraňování handicapu při vzdělávání. S vybranými mladými lidmi bude podepsána darovací smlouva. Příspěvky je pak nutné vyčerpat ve stanovené době a to mezi 1. 9. 2017 a 31. 8. 2018. Více informací je možné najít na www.armexenergy.cz nebo www.komunitninadace.cz.

Finanční podporu rozdělil Dárcovský fond ARMEX poprvé před dvěma roky. Celkem již podpořil 15 mladých lidí, kteří si díky podpoře mohli zaplatit školné na střední a vysoké škole, speciální grafický tablet, speciální počítač pro zdravotně handicapované nebo povinnou uniformu.

Města a okresy, ve kterých mohou zájemci žádat o podporu: Benešov u Prahy, Břeclav, Česká Kamenice, Děčín, Hodonín, Chomutov, Chrudim, Jičín, Kutná Hora, Liberec, Litoměřice, Mělník, Mladá Boleslav, Náchod, Olomouc, Pohořelice, Přerov, Rumburk, Rychnov nad Kněžnou, Slaný, Slavkov u Brna, Svitavy, Tábor, Teplice, Trutnov, Uherské Hradiště, Vysoké Mýto, Znojmo a Ústí nad Labem.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3