Plzeňský Prazdroj získal prestižní ocenění Green Frog Award za nejlepší zprávu o udržitelném rozvoji v zemích střední a východní Evropy. Ocenění uděluje od roku 2009 poradenská společnost Deloitte a Prazdroj uspěl v konkurenci několika desítek firem z regionu.
Plzeňský Prazdroj zaujal porotu díky propojení strategie udržitelnosti s vlastním podnikáním a také díky kreativitě a přehlednosti vlastní zprávy. Prazdroj svou zprávu pojal zcela inovativně, vytvořil pro ni speciální mikrostránku a jednotlivé kapitoly zasadil do příběhu, který ukazuje celou cestu výroby piva.
„Zprávu o trvale udržitelném rozvoji se snažíme každým rokem posouvat na novou úroveň. V loňském roce jsme připravili srozumitelnou a jednoduchou webovou stránku, která aktivity Prazdroje v této oblasti vstřícnou formou přibližuje široké veřejnosti. Jsem moc ráda za pozitivní ohlasy i za to, že porota ocenila toto naše úsilí,“ uvedla ředitelka firemních vztahů a komunikace Plzeňského Prazdroje Drahomíra Mandíková.
Odpovědnostní stránku včetně grafického návrhu a textů pro Prazdroj vytvořila na základě zadání komunikační agentura Svengali Communications. Green Frog Award není prvním oceněním zprávy, již dříve za ni Prazdroj získal také hlavní cenu od Fóra dárců.
(tz)