INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

žena1V září odstartovala nová reklama společnosti dm na českých televizních stanicích. Televizní spoty jsou připravené v duchu zcela nové kampaně, jejíž motto zní „Změna začíná ve mně“. Má inspirovat k životu podle vlastních představ.

V hlavním mottu dm „Zde jsem člověkem, zde nakupuji“ se skrývá poselství, že právě člověk je ve středu zájmu. Kampaň se v duchu tohoto hlavního sdělení zaměřuje na téma osobního rozvoje, životní změny a nalézání odvahy. Nové kampaňové spoty jsou více než jen reklamou: kladou si za cíl být zdrojem inspirace, přinášet nové impulzy. Obrazově ukazují vnitřní boj se sebou samým, překonání sebe sama a odvahu něco zásadního změnit.

Připravené jsou ve více variantách a každá z nich se zabývá jiným tématem. Uvidíte například holčičku, která překoná svůj strach a skočí. Nebo muže, který oholením prořídlých vlasů získá novou sebedůvěru a šarm. Také velmi vytíženou maminku, která si uvědomí, že je třeba užívat si každého okamžiku a změní svůj přístup k životu. Mladá žena zase svede boj se svou ve spotu ztělesněnou leností a konečně vyběhne. A v neposlední řadě i příběh zralé ženy, která nalezne po letech nespokojenosti konečně odvahu a odejde z neuspokojivého vztahu.

Kampaň pro dm připravila rakouská kreativní agentura ReTALE. Zveřejněna bude postupně ve všech 11 zemích koncernu dm ve střední a východní Evropě a samozřejmě také v mateřském Rakousku. Velmi emotivní píseň k televizní kampani nazpívala interpretka Anouk a jmenuje se „It’s a new day“. Spoty jsou ke zhlédnutí na českých televizních stanicích a stejně tak i na youtube kanálu dm drogerie markt Česko. Více informací najdete na https://www.dm.cz/zmena

 

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3