V září odstartovala nová reklama společnosti dm na českých televizních stanicích. Televizní spoty jsou připravené v duchu zcela nové kampaně, jejíž motto zní „Změna začíná ve mně“. Má inspirovat k životu podle vlastních představ.
V hlavním mottu dm „Zde jsem člověkem, zde nakupuji“ se skrývá poselství, že právě člověk je ve středu zájmu. Kampaň se v duchu tohoto hlavního sdělení zaměřuje na téma osobního rozvoje, životní změny a nalézání odvahy. Nové kampaňové spoty jsou více než jen reklamou: kladou si za cíl být zdrojem inspirace, přinášet nové impulzy. Obrazově ukazují vnitřní boj se sebou samým, překonání sebe sama a odvahu něco zásadního změnit.
Připravené jsou ve více variantách a každá z nich se zabývá jiným tématem. Uvidíte například holčičku, která překoná svůj strach a skočí. Nebo muže, který oholením prořídlých vlasů získá novou sebedůvěru a šarm. Také velmi vytíženou maminku, která si uvědomí, že je třeba užívat si každého okamžiku a změní svůj přístup k životu. Mladá žena zase svede boj se svou ve spotu ztělesněnou leností a konečně vyběhne. A v neposlední řadě i příběh zralé ženy, která nalezne po letech nespokojenosti konečně odvahu a odejde z neuspokojivého vztahu.
Kampaň pro dm připravila rakouská kreativní agentura ReTALE. Zveřejněna bude postupně ve všech 11 zemích koncernu dm ve střední a východní Evropě a samozřejmě také v mateřském Rakousku. Velmi emotivní píseň k televizní kampani nazpívala interpretka Anouk a jmenuje se „It’s a new day“. Spoty jsou ke zhlédnutí na českých televizních stanicích a stejně tak i na youtube kanálu dm drogerie markt Česko. Více informací najdete na https://www.dm.cz/zmena