INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
KU_68_LDPod vedením nového majitele se od roku 1994 pozvedala výroba elektrotechnického úložného materiálu na dnešní úroveň srovnatelnou s ostatními světovými výrobci. Znamenalo to investovat značné prostředky do informačních technologií, logistického řešení výrobních provozů, skladování a i odbavování zakázek, modernizace výrobních hal a nákupu technologií. Mezi největší domácí stavební investice posledních let patřila stavba vlastní mísírny PVC, výstavba nové haly na zpracování plastů, vybudování haly na výrobu kovových žlabů. V zahraničí se vybudovala výrobní hala na Ukrajině. Od roku 1994 činila celková výše investic společnosti jednu miliardu a téměř 500 milionů korun.

Cílem společnosti je nejen zachovat úroveň prvotřídních výrobců elektroinstalačních materiálů, ale především být spolehlivým partnerem, a to jak pro zaměstnance, tak především pro odběratele a obchodní partnery. „Náš zákazník je pro nás vždy na prvním místě a jeho spokojenost je naší nejlepší vizitkou", říká ing. Josef Vavrouch, generální ředitel společnosti.

Společnost sleduje technickou dokonalost svých výrobků, 100% kvalitu výroby, bezpečnost a vliv na životní prostředí. Bezhalogenové i bezolovnaté produkty jsou charakteristické pro nový směr, který společnost Kopos Kolín sleduje – ekologickou zodpovědnost a ohleduplnost k životnímu prostředí. Společnost trvale usiluje o to, aby její produkty co nejvíce chránily životní prostředí.

Začátek výroby elektrotechnického úložného materiálu v továrně v Kolíně sahají do roku 1926. Tradice výroby zůstala po celou dobu existence továrny zachovalá. Dnes společnost Kopos zaměstnává v České republice 365 lidí, ve 13 dceřiných společnostech v Evropě, Asii a Americe pracuje dalších 156 osob. Věkový průměr zaměstnanců Kopos Kolín a.s. je 42 let. Průměrná doba působení zaměstnance v Koposu je přes 11 let.

Česká společnost KOPOS Kolín a.s., tuzemský výrobce elektroinstalačního plastového a kovového úložného materiálu, pokračuje v dlouhodobé tradici výroby elektroinstalačního materiálu.

Historie společnosti:

V roce 1926 zakoupila akciová společnost bratislavských kabeloven od firmy na výrobu cukrovinek rozestavěný objekt v Kolíně, v němž prakticky okamžitě zahájila výrobu plášťových a pancéřových elektroinstalačních trubek, krabic a ostatního příslušenství. V období první republiky si společnost vydobyla monopolní postavení na trhu. Pobočka bratislavské „Továrny na káble", kterou od roku 1939 vlastnila firma Isolit z Jablonného nad Orlicí, se po znárodnění v roce 1949 stala součástí národního podniku Kablo Bratislava, později Kablo Kladno a posléze se podnik osamostatnil a nesl název Kablo Kolín. Postupně se zde vyráběla veškerá domácí produkce elektroinstalačních úložných materiálů.

V roce 1994 byl státní podnik Kablo Kolín zprivatizován pod obchodním názvem Kopos Kablo Kolín s.r.o. Tato společnost s r.o. se 1. ledna 1996 transformovala v akciovou společnost Kopos Kolín, a.s.

Od privatizace společnost investovala značné prostředky do nových technologií jako základu výroby produktů v nejvyšší kvalitě. Nezbytné rekonstrukce a stavba nových výrobních hal proběhly ve dvou etapách: v r. 2004-05 byla provedena investice do výstavby administrativně výrobní haly a technologie ve výši 300 milionů korun. Ve druhé etapě v r. 2008-9 se postavila provozně výrobní a skladová hala. Investice dosáhly výše 176 milionů Kč.

V letech 2008 - 2011 Kopos investoval 111 milionů na nákup pozemku a stavbu výrobní haly na Ukrajině.

Celkové náklady na modernizaci, inovace, novou výstavbu a nákup technologií dosáhly jedné miliardy a 500 milionů korun.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3