INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
logo_Orbis_epsPro incentivní aktivity v průběhu plavby na luxusní námořní lodi – kam lze zařadit například firemní setkání, konference, semináře, školení, prezentace nových produktů, důležité obchodní schůzky, oslavy významných jubileí či dovolenou jako odměnu pro nejlepší pracovníky – platí, že umožňují ideálně skloubit pracovní část s oddechovou, navíc v příjemné atmosféře protkané spoustou nezapomenutelných okamžiků.

Na moři jsou lidé uvolněnější, kreativnější, a přičteme-li k tomu vybavení lodi jako komfortního hotelu, v němž nechybí ani divadlo, další společenské prostory pro zábavu, vybavení pro sport i relaxaci, restaurace, bary, pizzerie a kavárny, spousta obchodů a obchůdků, každý si zde přijde opravdu na své. Zážitky z takové plavby doprovázené prohlídkami krásných míst v průběhu zastávek po kouzelných destinacích si budou lidé dlouho pamatovat. Jistě také ocení dobrý nápad vedení firmy spojit pracovní záležitosti s poznáváním účastníků mezi sebou, krásných cizokrajných míst a to vše zvýraznit nevšedními pocity.

Pro pořádání konferencí i dalších firemních akcí je loď velmi dobře vybavena, ať již z hlediska konferenčních prostor vhodných pro malé skupiny i větší akce, tak i moderní konferenční techniky. V rámci standardní nabídky lze poskytnout konferenční sál a salónky s plným technickým vybavením pro 20 až 1 000 osob, rezervované místo pro skupinu v restauraci,

uspořádání oslav a význačných setkání, výstavy výrobků, hostesku asistující při naloďování a na palubě lodi, soutěže a turnaje pro skupinu i speciální menu (vegetariánské, nízkokalorické, diabetické atd.).

Náročnější nabídka navíc zahrnuje kytici květin a čerstvé ovoce do kajuty, uvítací dopis od kapitána lodi, nápoje podle přání pro skupinu, tisk jídelního lístku, denních programů a fotografií s firemními znaky, fotografickou službu a video, prohlídky v přístavu a okolí s průvodcem jen pro vymezenou skupinu, dárky a suvenýry z vybrané země, předplacené nápoje nebo spropitné pro skupinu, předplacené exkurze v přístavech a okolí, předplacené žetony do kasina aj. služby.

V případě zájmu lze podle přibližné představy či konkrétních požadavků zpracovat nabídku šitou na míru včetně zajištění dopravy a ubytování v přístavu před vyplutím.

Pro vytvoření takového nabídky je nezbytné znát výši rozpočtu, termín, délku pobytu a konkrétní destinaci, bližší informace o zamýšlené představě kongresu či jiné akce konané pro potřeby firmy, zvláštní požadavky na program, odhad věkového a profesního složení skupiny, podíl žen a mužů a další informace. Více na www.orbislink.cz

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

   
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3