INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
logo_Orbis_epsPro incentivní aktivity v průběhu plavby na luxusní námořní lodi – kam lze zařadit například firemní setkání, konference, semináře, školení, prezentace nových produktů, důležité obchodní schůzky, oslavy významných jubileí či dovolenou jako odměnu pro nejlepší pracovníky – platí, že umožňují ideálně skloubit pracovní část s oddechovou, navíc v příjemné atmosféře protkané spoustou nezapomenutelných okamžiků.

Na moři jsou lidé uvolněnější, kreativnější, a přičteme-li k tomu vybavení lodi jako komfortního hotelu, v němž nechybí ani divadlo, další společenské prostory pro zábavu, vybavení pro sport i relaxaci, restaurace, bary, pizzerie a kavárny, spousta obchodů a obchůdků, každý si zde přijde opravdu na své. Zážitky z takové plavby doprovázené prohlídkami krásných míst v průběhu zastávek po kouzelných destinacích si budou lidé dlouho pamatovat. Jistě také ocení dobrý nápad vedení firmy spojit pracovní záležitosti s poznáváním účastníků mezi sebou, krásných cizokrajných míst a to vše zvýraznit nevšedními pocity.

Pro pořádání konferencí i dalších firemních akcí je loď velmi dobře vybavena, ať již z hlediska konferenčních prostor vhodných pro malé skupiny i větší akce, tak i moderní konferenční techniky. V rámci standardní nabídky lze poskytnout konferenční sál a salónky s plným technickým vybavením pro 20 až 1 000 osob, rezervované místo pro skupinu v restauraci,

uspořádání oslav a význačných setkání, výstavy výrobků, hostesku asistující při naloďování a na palubě lodi, soutěže a turnaje pro skupinu i speciální menu (vegetariánské, nízkokalorické, diabetické atd.).

Náročnější nabídka navíc zahrnuje kytici květin a čerstvé ovoce do kajuty, uvítací dopis od kapitána lodi, nápoje podle přání pro skupinu, tisk jídelního lístku, denních programů a fotografií s firemními znaky, fotografickou službu a video, prohlídky v přístavu a okolí s průvodcem jen pro vymezenou skupinu, dárky a suvenýry z vybrané země, předplacené nápoje nebo spropitné pro skupinu, předplacené exkurze v přístavech a okolí, předplacené žetony do kasina aj. služby.

V případě zájmu lze podle přibližné představy či konkrétních požadavků zpracovat nabídku šitou na míru včetně zajištění dopravy a ubytování v přístavu před vyplutím.

Pro vytvoření takového nabídky je nezbytné znát výši rozpočtu, termín, délku pobytu a konkrétní destinaci, bližší informace o zamýšlené představě kongresu či jiné akce konané pro potřeby firmy, zvláštní požadavky na program, odhad věkového a profesního složení skupiny, podíl žen a mužů a další informace. Více na www.orbislink.cz

(tz)

Slovo ke dni

  • Záchrana řízkem Hudera a syn

    Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3