INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Adam Rozanek a Největší tuzemský e-shop s pánským spodním prádlem Trenýrkárna.cz, která také vyrábí a prodává vlastní produkty pod značkou Styx, představila v minulých dnech nového investora. Nyní 40 % firmy nově drží česká investiční skupina SPM založená Slavomírem Pavlíčkem a Markem Španělem, která své investice aktivně směřuje do vytváření partnerství s ambiciózními českými podnikateli s prokázanými výsledky.

Trenýrkárna.cz představuje také další novinku, tou je nový brand Nedeto. Pod ním bude fungovat e-shop na vybraných zahraničních trzích a stejně tak pod tímto názvem najdou zákazníci novou značku spodního prádla zaměřenou na pánské trenky a boxerky, ale i dámské spodní prádlo.

„S naším rozvojem směrem do zahraničí jsme byli postaveni před otázku, pod jakým brandem zde provozovat náš e-shop. Trenýrkárna.cz je super jméno, ale pro zahraniční trhy moc použitelné není. Pro slovenský trh jsme se tedy rozhodli použít téměř totožný název Trenírkáreň.sk a pro německý, rakouský, maďarský, rumunský, slovinský a postupně další trhy využít zbrusu nový brand, Nedeto,“ řekl Ruslan Skopal, CEO a spolumajitel Trenýrkárna.cz a dodal: „Rozhodli jsme se také přijít s novou českou privátní značkou spodního prádla, která bude zaměřena jinak než české spodní prádlo Styx. Půjde oproti Styxu o jednodušší varianty spodního prádla, které budou i přesto vyrobené velmi kvalitně. I pro tento produkt využíváme brand Nedeto. Značka je v první fázi zaměřena na dámské kalhotky, pánské trenky a boxerky například i potištěné, které nejsou tak běžné.“

Česká značka Styx, kterou 100% vlastní Trenýrkárna.cz, respektive společnost a právní subjekt DaniDarx, s.r.o., se od počátku svého založení zaměřovala především na pánské trenýrky, postupně přidala boxerky. V loňském roce rozšířila sortiment trenýrek také o modely pro ženy a děti. Pro ženy připravila kolekci sportovních podprsenek a kalhotek, pro děti pak kolekci trenýrek a boxerek. Kromě rozšířené nabídky spodního prádla nově začala vyrábět také pyžama nebo župany. Poslední novinkou je posílení portfolia pro ženy o krajkové spodní prádlo a další druhy kalhotek a podprsenek. Velkou výhodou produktů Styx je, že veškerý sortiment vyrábí firma v České republice, takže má absolutní kontrolu nad kvalitou materiálů i zpracování ve všech fázích výroby. Před uvedením do prodeje je pak každý jednotlivý vyrobený kus ještě pečlivě kontrolován ručně. Všechny produkty značky Styx jsou k dostání v kamenných prodejnách Trenýrkárna.cz a na e-shopech www.styx-underwear.cz, www.trenyrkarna.cz a u dalších prodejců. Trenýrkárna.cz pak prodává dalších více než 60 značek spodního prádla.

(tz)

Na snímku (zleva) Adam Rožánek a Ruslan Skopal, zakladatelé Styx a Trenyrkarna.cz

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3