INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Pavel_HodekPavel Hodek svou profesní kariéru zahájil ve společnosti Papirius, kde se postupně vypracoval z pozice obchodního zástupce až na pozici regionálního ředitele obchodu pro Severní Moravu. Po těchto prvních obchodních zkušenostech bylo logické, že Pavel Hodek hledal další výzvu. Po 4 letech strávených v Papiriusu přijímá nabídku a přechází do TNT Post, která v té době vstupuje na český trh jako první alternativní poštovní distributor. Pavel nastoupil do obchodního oddělení a na starost dostal obchodní oddělení pro klíčové zákazníky.

V nadnárodní společnosti vlastněné holandskými majiteli si významně rozšířil své komunikační a vyjednávací dovednosti, protože systém pravidelného reportingu a vnitrofiremní diplomacie zde byly na denním pořádku. Během několika měsíců se vypracoval na pozici Business Directora CEE a do své pravomoci dostává český a slovenský trh. Obchodním, organizačním i strategickým leadrem firmy zůstává následující 3 roky.

Pavel je mladý manažer, který dělí svůj čas mezi práci, rodinu a koníčky. Aktivně se věnuje hokeji jako rozhodčí extraligy ledního hokeje, baví ho fotbal, badminton, rád cestuje, a pokud odpočívá, tak s knihou.

Hlavním cílem pro Pavla na nové pozici bude ve spolupráci s vedením firmy vybudovat z České mailingové společnosti jedničku na trhu v oblasti direct mailingových služeb.

CEO České mailingové společnosti pan David Frost nám k budoucí spolupráci sdělil: „ČMS je v současné době na trhu dobře zavedena. Letošní rok byl pro nás úspěšný, opět jsme vyrobili více poštovních zásilek a klientské portfolio rozšířili. Nicméně v trendu růstu chceme aktivně pokračovat a nástup Pavla potvrzuje naše ambice. Čeká nás ještě hodně práce, ale pevně věřím, že i díky tomuto kroku budeme opět o něco dále před naší konkurencí. Pro rok 2012 máme velice ambiciozní plány a těšíme se na něj."

Česká mailingová společnost je známá zejména v oblasti výroby a distribuce všech typů poštovních zásilek. V posledních letech se stala dynamicky se rozvíjejícím partnerem v oblasti direct marketingu a poskytuje v této oblasti kompletní servis. ČMS je významným hráčem na českém trhu, zejména v oblasti reklamního direct mailingu, billingu, zásilkového obchodu a organizace zákaznických klubů.

ČMS byla založena v roce 2000 Davidem Frostem a Zbyňkem Rehartem, kteří se rozhodli vybudovat vlastní zdravou a stabilní firmu, která bude orientovaná na zákazníka a na dosažení maximální efektivity každého projektu. Od data založení vykazuje ČMS stabilní a rychlý růst. Rychlý rozvoj firmy souvisel také s potřebou nových výrobních a kancelářských prostor, proto na podzim roku 2004 ČMS zakoupila vlastní objekt v Rudné u Prahy (1250 m2). V roce 2007 ČMS zahájila provoz logistického centra ve zcela nové, moderní hale o celkové rozloze 4 750 m2 v Hostivicích. Česká mailingová společnost má dnes 60 stálých zaměstnanců a dvě provozovny.

Výrobní kapacity umožňují zpracovat i ty největší a nejnáročnější zakázky, což demonstrují tato čísla:

kapacita personifikace 1,5 milionu dokumentů denně

kapacita obálkování až 0,5 milionu ks/den

kapacita foliování 300 000 A4/den

ruční balení 10 000 balíkových zásilek/den

Nejvýznamnější klienti ČMS: T-Mobile, a.s., Kosmetika Fleur de Santé, s.r.o., Euromedia Group, k.s., Karlovarské minerální vody, a.s., OBI Česká republika, s.r.o., International Masters Publisher, s.r.o., Johnson&Johnson, s.r.o., Mediaservis, s.r.o.a další.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3