INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Pavel_HodekPavel Hodek svou profesní kariéru zahájil ve společnosti Papirius, kde se postupně vypracoval z pozice obchodního zástupce až na pozici regionálního ředitele obchodu pro Severní Moravu. Po těchto prvních obchodních zkušenostech bylo logické, že Pavel Hodek hledal další výzvu. Po 4 letech strávených v Papiriusu přijímá nabídku a přechází do TNT Post, která v té době vstupuje na český trh jako první alternativní poštovní distributor. Pavel nastoupil do obchodního oddělení a na starost dostal obchodní oddělení pro klíčové zákazníky.

V nadnárodní společnosti vlastněné holandskými majiteli si významně rozšířil své komunikační a vyjednávací dovednosti, protože systém pravidelného reportingu a vnitrofiremní diplomacie zde byly na denním pořádku. Během několika měsíců se vypracoval na pozici Business Directora CEE a do své pravomoci dostává český a slovenský trh. Obchodním, organizačním i strategickým leadrem firmy zůstává následující 3 roky.

Pavel je mladý manažer, který dělí svůj čas mezi práci, rodinu a koníčky. Aktivně se věnuje hokeji jako rozhodčí extraligy ledního hokeje, baví ho fotbal, badminton, rád cestuje, a pokud odpočívá, tak s knihou.

Hlavním cílem pro Pavla na nové pozici bude ve spolupráci s vedením firmy vybudovat z České mailingové společnosti jedničku na trhu v oblasti direct mailingových služeb.

CEO České mailingové společnosti pan David Frost nám k budoucí spolupráci sdělil: „ČMS je v současné době na trhu dobře zavedena. Letošní rok byl pro nás úspěšný, opět jsme vyrobili více poštovních zásilek a klientské portfolio rozšířili. Nicméně v trendu růstu chceme aktivně pokračovat a nástup Pavla potvrzuje naše ambice. Čeká nás ještě hodně práce, ale pevně věřím, že i díky tomuto kroku budeme opět o něco dále před naší konkurencí. Pro rok 2012 máme velice ambiciozní plány a těšíme se na něj."

Česká mailingová společnost je známá zejména v oblasti výroby a distribuce všech typů poštovních zásilek. V posledních letech se stala dynamicky se rozvíjejícím partnerem v oblasti direct marketingu a poskytuje v této oblasti kompletní servis. ČMS je významným hráčem na českém trhu, zejména v oblasti reklamního direct mailingu, billingu, zásilkového obchodu a organizace zákaznických klubů.

ČMS byla založena v roce 2000 Davidem Frostem a Zbyňkem Rehartem, kteří se rozhodli vybudovat vlastní zdravou a stabilní firmu, která bude orientovaná na zákazníka a na dosažení maximální efektivity každého projektu. Od data založení vykazuje ČMS stabilní a rychlý růst. Rychlý rozvoj firmy souvisel také s potřebou nových výrobních a kancelářských prostor, proto na podzim roku 2004 ČMS zakoupila vlastní objekt v Rudné u Prahy (1250 m2). V roce 2007 ČMS zahájila provoz logistického centra ve zcela nové, moderní hale o celkové rozloze 4 750 m2 v Hostivicích. Česká mailingová společnost má dnes 60 stálých zaměstnanců a dvě provozovny.

Výrobní kapacity umožňují zpracovat i ty největší a nejnáročnější zakázky, což demonstrují tato čísla:

kapacita personifikace 1,5 milionu dokumentů denně

kapacita obálkování až 0,5 milionu ks/den

kapacita foliování 300 000 A4/den

ruční balení 10 000 balíkových zásilek/den

Nejvýznamnější klienti ČMS: T-Mobile, a.s., Kosmetika Fleur de Santé, s.r.o., Euromedia Group, k.s., Karlovarské minerální vody, a.s., OBI Česká republika, s.r.o., International Masters Publisher, s.r.o., Johnson&Johnson, s.r.o., Mediaservis, s.r.o.a další.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3