INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

cezZástupci signatářů projektu RETHINK (koordinátoři RETHINK) z řad významných společností působících v České re-
publice se ve čtvrtek 19. 1. 2023, sešli na půdě společnosti ČEZ.

První jednání se zabývalo diskusí nad aktuální agendou změny klimatu a formátem budoucí spolupráce firem při plnění tří veřejných příslibů v oblasti změny klimatu a podporou šesti prioritních témat v oblasti udržitelnosti vůči veřejnému sektoru.
Projekt RETHINK, vytvořený Českou podnikatelskou radou pro udržitelný rozvoj (CBCSD) a podporovaný mnoha předními spo-
lečnostmi, partnerskými asociacemi a nevládními organizacemi v České republice, je iniciativou generálních ředitelů udržitelně
smýšlejících společností, které se zavázaly k úspěšnému přechodu na klimaticky neutrální ekonomiku. Více než 30 zástupců
firem, které se svým podpisem přihlásily k prohlášení RETHINK, hledalo v rámci čtvrtečního prvního jednání priority spolupráce
napříč sektory, které mají vést k efektivnímu řešení výzev změny klimatu a posílení vlastní konkurenceschopnosti na vnitřním
trhu.

CBCSD jako člen Světové podnikatelské rady a nositel projektu RETHINK je dle prohlášení svého prezidenta Petra J. Kalaše
zaměřen i na zapojení dalších firem do těchto aktivit. Cílem RETHINK je nastavení strukturované výměny znalostí a zkušeností,
které by umožnilo dekarbonizaci a šíření dobré praxe v oblasti změny klimatu a širší udržitelnosti napříč dodavatelskými řetězci
v Česku. Mezi stávající signatáře iniciativy RETHINK dnes patří přední firmy působící v České republice, jako jsou ČEZ, Komerční
banka, Škoda Auto, Veolia, Schneider Electric, České dráhy, Malfini, SIKO, IKEA, SWECO, Saint-Gobain, E.ON, PRE, PwC, a další.
Garantem zmiňované inciativy je za prezídium CBCSD Petr Dovolil, člen prezídia, který ke čtvrtečnímu jednání dodal: „Nové vý-
zvy změny klimatu a udržitelnosti nemůže žádná firma řešit sama. Společnosti budou muset napříč dodavatelskými řetězci najít
nové způsoby slaďování k efektivnímu zlepšování své výkonnosti v oblasti udržitelnosti. Nejde o nic menšího než o lepší přístup
ke kapitálu, dlouhodobý úspěch na trzích a zvyšování hodnoty firem. Je třeba být také více aktivní vůči veřejnému sektoru, který
může výkonnost a úspěšnost podnikatelského sektoru podpořit nebo naopak je svými nekvalitními či opožděnými regulacemi
poškodit. Dohodli jsme se na systému komunikace, dvouměsíčního setkávání firem v rámci RETHINK a kontinuálním propojení
koordinátorů ze strany signatářských firem v rámci jednotné on-line platformy.“

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3