INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

IMG 2863V pondělí 3. července otevřelo nejnavštěvovanější outletové centrum Fashion Arena Prague Outlet nový obchod se sportovním a streetwear oblečením a doplňky Heavy Tools. Jedná se o první outletovou prodejnu této značky udržitelné módy, která má již pobočky například v Brně a Bratislavě.

V rámci oslav spojených s otevřením mohli zákazníci využít i speciální slevu 10 % na celý sortiment.

Nově otevřená prodejna o obchodní ploše 156 m2 se nachází na obchodní pasáži vedle obchodu GANT. Interiér prodejny je navržen v minimalistickém designu, který vychází z jednoduchých linií a výrazných materiálů, jako je černý kov a světlé dřevo. Tento styl nejen ladí s módními kolekcemi, ale také zjednodušuje zákazníkovi orientaci při nakupování. Každý si tak může vybrat z široké nabídky triček, kalhot, mikin, šatů a mnoha dalších doplňků jako jsou batohy nebo kabelky.

Design produktů Heavy Tools nabízí jedinečné spojení pohodlí sportovního oblečení a sofistikovaného street designu. „Stále důležitější pro nás při výběru nových značek je i jejich udržitelný přístup k módě. Značka Heavy Tools si zakládá na velmi kvalitních materiálech a precizním zpracování. Skvěle tak doplní nabídku značek se sportovně-elegantní volnočasovou módou pro muže i ženy, kterou u nás zákazníci vyhledávají čím dál častěji,“ upřesňuje Veronika Tebichová, leasingová ředitelka outletového centra Fashion Arena Prague Outlet.

Historie značky Heavy Tools se začala psát v roce 1988 bratry Heldtanzerovými v Rakousku. Původně se nabídka značky zaměřovala především na snowboarding a cyklistiku, zejména na MTB a BMX. Od 90. let byla kolekce rozšířena o oblečení na volný čas a v posledních 6 letech se původní ležérní kolekce Heavy Tools začala měnit, a kromě sportovních kousků si nyní zákazníci mohou pořídit i kousky z nabídky módního streetwear oblečení.

Fashion Arena Prague Outlet:

Fashion Arena Prague Outlet ve Štěrboholech je s více než 200 módními značkami na ploše 25 000 m2 jedním z největších outletových center v České republice. Je bezbariérové a od roku 2007 kdy bylo otevřeno, nabízí značkové zboží každý den o 30 až 70 % výhodněji. V obchodech si zákazníci nakoupí kompletní outfit včetně obuvi, šperků, spodního prádla, koženého zboží, sportovního vybavení, cestovních zavazadel a doplňků stejně jako kosmetiku, hračky či potřeby pro domácnost.
Fashion Arena Prague Outlet se nachází v širším centru české metropole a zákazníci se do něj mohou snadno dostat autem (25 minut z centra Prahy), městskou hromadnou dopravou (35 minut – metrem A na konečnou stanici Depo Hostivař a odtud autobusem Fashion Arena Prague Outlet, případně Shuttle busem z Náměstí Republiky).
Více na: www.fashion-arena.cz 

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3