INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

FeelEcoFeelEco, český výrobce přírodních produktů pro péči o tělo a domácnost, bude opět blíž svým zákazníkům. Nově rozšiřuje distribuci svých produktů i do drogerií Teta, které se nacházejí také v menších městech.

Doposud mohli zákazníci FeelEco produkty pořídit v prodejnách dm drogerie, ROSSMANN, Datart a na e-shopech rohlik.cz, kosik.cz, datart.cz, drmax.cz, pilulka.cz a lekarna.cz nebo přímo na webu výrobce www.feeleco.com.

Značka je výjimečná tím, že její přípravky jsou vyvíjeny v souladu s přírodou a lidským zdravím. FeelEco má široké portfolio, nabízí jak účinné přírodní produkty pro praní prádla, úklid domácnosti, mytí nádobí, péči o tělo, tak hypoalergenní kosmetiku pro děti a kojence i produkty na praní pro nejmenší. FeelEco se pyšní výjimečným složením. Řada prostředků na trhu obsahuje např. bronopol, který může způsobit zarudnutí, otoky či svědění a je toxický pro životní prostředí a směrem ke zdraví zákazníků je prověřován jako endokrinní disruptor. Je také známý jako zdroj formaldehydu, který se řadí mezi toxické složky. Mezi používanými konzervanty můžeme ve složení některých produktů najít iodopropynyl butylcarbamate, který je také potenciálním endokrinním disruptorem. U něj je prokázáno, že je při inhalaci akutně toxický. Použití v pracím prostředku, jehož zbytky mohou ulpět na oblečení a přicházet do kontaktu s větší plochou pokožkou, stejně jako v prostředcích na ruční mytí nádobí, není vhodné. Dále lze v produktech na trhu nalézt konzervanty ze skupiny isothiazolinonů, jako je např. MIT či CMIT/MIT, které patří mezi silné kontaktní alergeny. „Ve FeelEco nám záleží na tom, aby naše produkty byly šetrné k přírodě i ke zdraví. Ve skladbě produktů dbáme na zdravotní nezávadnost, a díky přísně nastaveným standardům nepoužíváme levné řešení konzervace, i když je nejsnazší a ekonomicky výhodné. Není však v souladu s filozofií značky, a proto v našich výrobcích najdete jen velmi vytříbené složení konzervace, které neustále následuje nové vědecké poznatky, aby bylo pro zákazníky vždy co nejbezpečnější,“ vysvětlil Radek Marták, ředitel výzkumu a vývoje FeelEco.

Jaké FeelEco produkty najdete v Teta drogeriích? „Nabídka se bude mírně lišit lokace od lokace, co ale naši zákazníci najdou ve všech prodejnách, je Prací gel Color a na převážné většině prodejen Prací gel Baby a Odstraňovač skvrn Baby, který letos ocenili i čeští zákazníci Volbou spotřebitelů, Novinka 2023,“ uvedl Ivan Baťka, majitel společnosti Fosfa a zakladatel značky FeelEco. „Dalším rozšířeným produktem bude pak Prostředek na nádobí, ovoce a zeleninu, který najdete ve více než 350 prodejnách Teta. Naše oblíbená Aviváž s vůní bavlny bude k dispozici ve více než 460 Teta prodejnách.“

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3