INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

intersportDo Česka se vrátila zima, což nabízí řadu příležitostí pro zimní sporty. „V Intersportu pozorujeme v posledních dnech rapidní zvýšení poptávky po zimním sortimentu. Vedle příznivého počasí za zvýšením zájmu zákazníků stojí také velké výprodeje, které probíhají už od 27. prosince.

U zimního oblečení jde o meziroční nárůst o 80 %, prodej výbavy na zimní sporty se pak meziročně zvedl o 50 %,“ komentovala situaci Lucie Kuricová, marketingová manažerka společnosti Intersport.

Ochlazení s sebou přineslo více impulzivních nákupů, jelikož si řada zákazníků potřebovala doplnit šatník o oblečení do mrazivých teplot, k čemuž přispělo i výrazné snížení cen u tohoto sortimentu. „Největší zájem je především o bundy a zimní boty,“ dodala Lucie Kuricová. Meteorologické předpovědi slibují proměnlivé počasí i v nejbližších dnech, k čemuž se lokálně objeví i sněhové přeháňky, a tak není divu, že se to projevilo také na poptávce po sportovní módě. Mnoho lidí vyrazilo doplnit šatník o oblečení, které díky funkčním materiálům spolehlivě ochrání před chladem. „Vedle dámských a pánských bund či zimních bot je častým cílem nákupu také dětské zimní oblečení – kombinézy, zateplené kalhoty, bundy, termoprádlo i boty do sněhu,“ upřesnila marketingová manažerka.

Podle prodejce sportovního vybavení je pro zákazníky v první řadě důležitá funkční stránka. „Dívají se na funkčnost materiálu, tepelnou izolaci, ale také pružnost látky či prodyšnost,“ popsala Lucie Kuricová. Stranou však podle ní nestojí ani design. „Zákazníci trendy sledují a chtějí si pořídit výrobek, který kombinuje funkčnost a kvalitu provedení s estetickou stránkou,“ dodala.

Data Intersportu ukazují, že se zvedly prodeje zimního sortimentu jak v kamenných prodejnách, tak i na e-shopu. Za první dva týdny tohoto roku se online prodeje zvýšily o 50 %. Podle Lucie Kuricové se na vyšších prodejích podílí také další faktor: „Zákazníci přicházejí uplatňovat dárkové poukazy, které dostali pod stromeček. Velmi často jdou cíleně za konkrétním typem zboží, ale setkáváme se i s impulzivními nákupy – v řadě případů nakupují zákazníci nad rámec původního plánu i nad částku dárkové poukázky.“

Chuť zákazníků k nákupu povzbuzují také výrazné slevy, které v Intersportu probíhají. Akční zboží tak převážně zakoupí se slevou od 20 do 40 %, u některých produktů sleva dosahuje i 60 %. Zboží za výhodné ceny budou zákazníci moci v prodejnách i na e-shopu objevovat až do konce února.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3