INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

daktela copyVánoční špička roku 2024 přinesla českým zákaznickým službám bezprecedentní výzvu. Aplikace Daktela, klíčový hráč v oblasti správy zákaznické komunikace, zaznamenala na domácím trhu rekordní vytížení.

Systém, který využívají přední české e-shopy, zpracoval v posledním čtvrtletí Daktela zpracovala více než 83 milionů zákaznických interakcí, což představuje meziroční nárůst o 25 %.

Tento výsledek zároveň patří k nejvyšším za poslední čtyři roky, překonaný pouze v roce 2020 během covidové pandemie, kdy bylo zaznamenáno 106 milionů interakcí. Hlavní roli zde sehrál projekt Chytrá karanténa, který zajišťoval hovory v nejkritičtějších obdobích nákazy.

Z celkového počtu interakcí tvořily 68 % telefonní hovory. Denní maximum dosáhlo přes 600 000 hovorů, přičemž systém zvládl až 3000 souběžných komunikací. Největší nápor přicházel mezi 10. a 11. dopoledne a 13. a 14. hodinou odpoledne.

Denní provoz během nejvytíženějších dnů špičky

Graf1D

Největší nápor v časových slotech

graf2D

„Zatímco telefonní hovory stále dominují, zaznamenáváme výrazný nárůst využití e-mailů a chatů. To klade nové nároky na flexibilitu zákaznických služeb a my jsme rádi, že můžeme našim klientům v této transformaci pomáhat.,“ říká Jiří Havlíček, CEO společnosti Daktela.

Měnící se chování zákazníků a růst omnichannel řešení
Telefonní hovory zůstávají dominantním kanálem, jejich podíl však od roku 2020 klesl z 90 % na 68 %. Naopak e-mailová komunikace vzrostla z 7,9 % na více než 28 %. Firmy stále častěji využívají omnichannel řešení, která integrují různé kanály a zajišťují plynulejší obsluhu zákazníků.

 

graf3D

AI na nové úrovni mění pravidla hry
Společnost také plánuje v dubnu představit novou technologii pro tvorbu AI botů, která zjednoduší a zlevní jejich nasazení. Tato inovace zpřístupní umělou inteligenci širšímu spektru firem, čímž dále posílí jejich schopnost zvládat zákaznické služby efektivněji.

graf4D

A jaký byl trend pro využití AI v zákaznické podpoře v roce 2024? Vidíme výrazný nárůst ve využívání automatizovaných řešení pro zákaznickou komunikaci. Interakce s chatboty vzrostly o více než 85 %, zatímco voiceboti zaznamenali růst o více než 50 %. Největší skok však zažily e-mailboty, jejichž využití narostlo o úctyhodných 4400 %. Tyto údaje jasně ukazují, že firmy i jejich zákazníci stále více spoléhají na efektivní a personalizovanou automatizaci, která dokáže zrychlit odpovědi na dotazy a zlepšit zákaznickou zkušenost napříč všemi komunikačními kanály.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3