INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
ADMD_barvaSlovo kvalita je dnes skloňováno ve všech pádech a používáno ve všech oborech. Pokud se někdo rozhodne začít stavět, je pro něj kvalita na prvním místě. Nebo by aspoň měla být. Jak má ale investor poznat, že si pro svůj vysněný dům vybírá kvalitní firmu?

Objektivně prokázat, že vybraná firma nám zajistí vše potřebné a dostaneme za své peníze co nejlepší stavbu a tím i tu nejlepší investici, není vůbec jednoduché. Zatím jediným spolehlivým nástrojem se ukázala být certifikace. Ta ale má smysl, pokud se provádí podle kvalitních měřítek kladoucích požadavky jak na firmu, tak na konstrukce. Legislativa v České republice žádnou kontrolu firem provozujících staveništní montáž nevyžaduje. Umožňuje to však Dokument národní kvality (DNK) a každá firma má možnost nechat se podle tohoto dokumentu certifikovat a prokázat svému zákazníkovi kvalitu své práce. Proto ADMD zve do svých řad všechny firmy, které se chtějí odlišit od ostatních realizačních firem na trhu, získat tak vyšší míru prestiže a zvýšit svou konkurenceschopnost nejen v boji s jinými technologiemi.

Asociace však míří i dál a hledá další vhodné formy spolupráce. V současné době se úspěšně rozbíhá projekt s Českou spořitelnou, která od 1. srpna 2011 rozšířila využití hypoték i na financování montovaných domů na bázi dřeva od předních dodavatelů této technologie sdružených v Asociaci dodavatelů montovaných domů, a to bez nutnosti zajištění jinou nemovitostí. Zaplňuje tak slabé místo na trhu; montované domy totiž byly dosud většinou složitě financovány předhypotečním úvěrem či zajištěním jinou nemovitostí.

ADMD se snaží zpracovávat podměty laické i odborné veřejnosti týkající se nejen průběhu výstavby a technologických řešení, ale také následného užívání dřevostaveb. Proto v současné době intervenuje u pojišťoven a snaží se zlepšit pojistné podmínek pro dřevostavby. V současné době bohužel u zaměstnanců pojišťoven přetrvávají předsudky o špatných vlastnostech dřevěných konstrukcí, což vede mimo jiné ke znevýhodnění dřevostaveb vůči zděným domům.

Vybrali jste si už svůj vysněný dům a firma, která ho nabízí, není členem Asociace dodavatelů montovaných domů? Bojíte se, aby vše probíhalo podle plánu a odvedená práce odpovídala tomu, za co zaplatíte? Kontaktujte nás a my firmu oslovíme s nabídkou vstupu do ADMD. Asociace dodavatelů montovaných domů klade na nově přijímané členy poměrně vysoké požadavky, které ale mohou být na druhou stranu pro stavebníka zárukou, že výsledkem jeho spolupráce s některým z dodavatelů sdruženým v ADMD bude stavba bez starosti.

Majitelům stavebních firem zabývajících se realizacemi dřevostaveb nabízí ADMD možnost přidat se mezi společnosti, které působí na našem trhu i v zahraničí, mají za sebou mnohaleté zkušenosti s výstavbou dřevostaveb a snaží se tuto technologii i nadále rozvíjet. Kontaktujte nás a my vám podmínky přijetí do ADMD rádi vysvětlíme.

Členové ADMD si mezi sebou sice vzájemně konkurují, zároveň se ale snaží táhnout za jeden provaz. Cílem je zvýšit objem dřevostaveb vznikajících v České republice a zároveň zlepšit jejich prestiž a postavení vůči jiným technologiím pro výstavbu rodinných domů i budov sloužící jiným účelům. To je možné pouze tehdy, budou-li se stavět dřevostavby s certifikací podle Dokumentu národní kvality. Pro více informací klikněte na logo ADMD na úvodní stránce webu.

(stvk)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3