INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

DSCF1050

Módní návrhářka Agatha Ruiz de la Prada

Praha září barvami. Do hlavního města zamířila španělská módní návrhářka Agatha Ruiz de la Prada, aby představila nový kávovar NESCAFÉ DOLCE GUSTO Piccolo DOTs, od značky KRUPS, jehož design navrhla. Agatha je známá svou láskou k barvám a jednoduchým geometrickým tvarů, díky kterým jsou její návrhy nezaměnitelné. Kromě módy navrhuje také vybavení do domácnosti, nebo kosmetiku – můžete se tak zcela obklopit světem plným barev a optimismu ve stylu Agathy Ruiz de la Prada.


 

Svou první kolekci dámských šatů představila Agatha roku 1981 v Madridu. Dnes jsou její kolekce k vidění na přehlídkových molech celého světa. Po loňském úspěchu, kdy pro společnost KRUPS vytvořila dvě limitované edice kávovaru NESCAFÉ DOLCE GUSTO Piccolo Prada Stars & Hearts, se Agatha vrátila a k novému designu kávovaru přidala i espresso šálky se stejným vzorem. Těšit se můžeme opět na originální motiv, který jistě potěší nejen milovníky moderního designu. Spojení NESCAFÉ DOLCE GUSTO a návrhářky Agathy Ruiz de la Prada dokazuje, že káva se může stát opravdovou inspirací

 

 

DSCF1046

Z tiskové konference v Praze

Kávovary NESCAFÉ DOLCE GUSTO, tedy i model Piccolo, jsou kávovary na kapsle, které jako jediné umožňují přípravu jak horkých, tak i studených nápojů. Kávovar je klasicky vybaven funkcí automatického vypínání po pěti minutách nečinnosti, což mu zaručuje energetickou úspornost. Výstupní tlak čerpadla 15 barů je srovnatelný s profesionálními espresso přístroji a je důležitý pro přípravu jemné „cremy" u espressa. Pro urychlení přípravy nápoje a pro kontrolu správné teploty vody pro spaření kávy probíhá ohřev vody v tzv. thermobloku.

Kávovar bude v prodeji od května v on-line obchodě (www.dolce-gusto.cz ) a také v běžné maloobchodní síti za 2 499 Kč s DPH.

O kávovarech NESCAFÉ DOLCE GUSTO:

Nápojové speciality od NESCAFÉ DOLCE GUSTO si můžete připravit pouze pomocí espreso přístrojů NESCAFÉ DOLCE GUSTO od značky KRUPS. Mezi jejich výhody patří zejména velmi rychlá, čistá a snadná příprava nápojů a výstupní tlak čerpadla 15 barů. Patentovaná technologie vzduchotěsných kapslí optimalizuje tlak podle druhu připravovaného nápoje. Díky tomu získáte skvělou kvalitu, ať budete připravovat silné Espresso, Capuccino s krásně našlehanou pěnou nebo jakýkoliv jiný teplý či studený nápoj z široké nabídky variant. Nyní je na trhu k dostání několik různých modelů kávovarů NESCAFÉ® Dolce Gusto®: spotřebiteli oblíbené modely Melody a Piccolo, kávovar Circolo, Creativa a Fontana ověnčené dvěma designovými cenami a novinka Genio.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3